Zoë krijgt altijd haar 1nalaatste fles tussen 1800 en 1900. En de laatste tegen 2330 maar dan moet ik haar altijd wakker maken (ze is dan echt nog heel diep in slaap)en drinkt dan 80 max 100cc. s'Nachts slaapt ze helaas nog niet door en is tussen 0300 en 0500 wakker. Wat zouden jullie doen? Om 2330 wakker blijven maken of laten slapen? O ja ze drinkt gemiddeld 130 cc per fles.
Heb je al eens geprobeerd wat er gebeurt als je haar laat slapen om 23.30? Lastig... maar als ze toch 's nachts komt zou je het natuurlijk kunnen uitproberen... Ik weet niet wat ik zou doen... ga op je gevoel af zou ik zeggen.
Hoeveel flessen krijgt ze op een dag? Misschien dat je de flessen iets kan ophogen, dat ze bijvoorbeeld 150 ml per fles krijgt? Misschien dat ze dan ook langer blijft slapen 's nachts. Ik zou haar in ieder geval rond 23.00 uur wakker maken voor de laatste avondfles, omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ze gewend gaat raken aan een nachtfles. Sommige kindjes hebben dan wel een aantal maanden een nachtfles nodig, maar uiteindelijk zal die fles van 23.00 de laatste worden.
We bieden haar al elke x 150 aan en die drinkt ze gemiddeld 3 x per dag op. De rest drinkt ze dan rond de 100 of 120. Nou ja,ga dan maar door zoals we dat deden.