hier 5x 180cc+6 schepjes... in de laatste fles doen we sinds 2 dagen wat nutrix... mocht ik echt met groente en fruit gaan beginnen ben ik van plan de laatste fles eraf te halen, we haar heirvoor altijd wakker maken om 23.00 uur...
daar ben ik van op de hoogte dirksmama , ik heb ook niet verteld wanneer ik van plan ben te beginnen met groente en fruit
Dan geeft je kleintje aan dat ze er nog niet aan toe is en het gewoon nodig heeft. Wij zijn pas sinds een paar dagen over op 4 voedingen, toevalig net rond 6 maanden. Je zult zien dat ze op een gegeven moment haar flessen niet helemaal meer leeg drinkt. Dan geef je gewoon steeds wat minder en op een gegeven moment stopt het gewoon met die fles. Bij het CB hebben ze hierover nooit gezeurd en eigenlijk heb ik haar zelf gewoon steeds aan laten geven wanneer het tijd was voor andere hoeveelheden. Dus zolang ze nog zo'n honger heeft, zou ik het gewoon zo laten. Ik heb altijd max. 180+6 gegeven, de avondfles om 11 uur met Forte en sinds kort wat rijstebloem.