hallo mama's ik zat net eens na te denken en zonder erg krijgtmijn dochtertje sinds drie dag maar 4 flessen van 200cc(ze vraagt ook niet om meer hoor) maar is dit niet te weinig? ze krijgt er nu smidags wel een beetje fruit bij dit is mijn schema 7:00 fles 200cc 180/6 11:00 fles 200cc 180/6 14:30 fruit 15:45 fles 200cc 180/6 20:30 fles 200cc 180/6+ nutrix 1eetl en dan slaapt ze tot de volgende dag 7 uur.....
Asl ze daar tevreden mee is denk ik dat het prima is zo. Maar is het niet wat vroeg voor fruit en Nutrix?
ik geef nutrix op advies van het buro... omdat ze dus eerder nog steeds snachts kwam en sinds dit schema (sinds drie dagen) slaapt ze door de nacht heen want de nachtvoeding moest er absoluut af van het buro
He, waarom moest de nachtvoeding er af dan? Als je kindje 's nachts honger heeft dan is dat toch gewoon zo? Haha, ik snap wel dat het lekker is hoor, maar ik vraag me af waarom het 'moet'...
Als ze zo tevreden is dan is het prima toch? Je kunt maar het beste luisteren naar je kleine en als ze het zo goed vind zou ik me geen zorgen maken hoor. Fabian kreeg ook vanaf 3,5 maand wat fruit. Hij vond het heerlijk en kon er goed tegen.
ze had het volgens het cb niet meer "nodig"nu is het natuurlijk zo dat ze door slaapt maar als ze dat niet had gedaan had ze natuurlijk van mij gewoon de nachtfles nog gekregen hoor
Lynn zat ook met 3 maanden op 4 flessen van 180/6. Dit op advies van de ka. En ook ik moest in de laatste fles rijstebloem doen. Zet dit maar door dan heb je er dadelijk nog meer profijt van. Merk ik nu echt.