Mijn zoontje is 3 maanden en krijgt nu sinds 1 week 4 flessen van 180+6, iom het cb,maar omdat ik vaak lees dat heel veel baby's pas een stuk later 4 flessen krijgen vroeg ik me al of dit niet te weinig is... Hij weegt 7320 gr en is 64 cm dus het is een flinke jongen! Ben benieuwd!
Hoi, Hier ook hoor. Mijn dochtertje is bijna 4,5 maand en we hebben ook rond de ruim 3 maanden een paar keer haar niet meer gewekt voor de laatste fles. Dit ging 2 nachten prima maar derde nacht kwam ze weer om 4.uur. Daarna ben ik haar wel weer gaan wekken, ik wou namelijk niet dat ze weer ging wennen aan de nachtvoeding. Nu ben ik weer vanaf begin 4 maanden bezig met 4 flesjes en het gaat prima. Ze slaapt het klokje rond en ze wordt net zo vrolijk en alert wakker in de ochtend. Totaal niet uitgehongerd, moet uiteraard niet te lang wachten met het flesje Ik weet bijna zeker dat ik ook al iets eerder de laatste fles had kunnen weglaten maar werd een beetje bang gemaakt door verhalen omgeving en wisselende adviezen CB. Dit ivm suikerspiegel etc. Maar mijn meissie heeft ook een prima Hollans gewicht en als je kindje lekker slaapt, vrolijk en alert is, lekker doen en van genieten! Besef echt dat we geluk mogen hebben hoor met goede eters en slapers. Groetjes
Nou hij deed het goed, maar komt nu elke nacht om 5 uur terwijl die altijd door sliep tot een uur of 8 soms half 9 ben dus weer over op 5 flessen iom het cb. Zou het komen door de 4 flessen of is het misschien een sprongetje????
Kyra kreeg hier met ongeveer 4,5 maand 4 flessen. En daar deed ze het gelijk goed op. Maar daarvoor heb ik ook af en toe lopen kloten met flessen. De ene dag dronk ze er 5 en de andere dag weer 4. Ik zou niet te krampachtig proberen om hem maar 4 flessen te geven. Kijk gewoon hoe de dag loopt en hij zal de ene dag 5 flessen willen en de andere dag misschien 4. En je merkt vanzelf wanneer hij echt genoeg heeft aan 4. Dat was hier ook namelijk