4 flessen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marline1983, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    de eerste 3 flessen wel ja dan zit er 4 uur tussen en dan 3 1/2

2. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    zou hij het niet redden om maar 4 flessen te krijgen dan? anders zou ik hem eerder wakker maken, want hij moet over een tijdje toch wennen dat hij een tijdje... zijn maag is nu altijd vol en daar went hij dan aan. het is (zo is mij verteld) de bedoeling dat je het steeds langer gaat rekken en op een gegeven moment (dat is wel als hij een poos ouders is,) maar dan moet hij net zulke tijden eten als ons en daar moet je naar toe werken. Fienne krijgt nu drie flessen waarvan 1 papfles.

8.00 fles opvolgmelk en dan naar bed
    12.00 opvolgmelk
    14.00 fruit en dan naar bed
    17.30 warme hap en dan naar bed
    19.30 papfles en dan rond 8 uur half negen naar bed..

maar ja fien is wel ouder, maar op een gegeven moment moet hij daar naar toe.

3. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ja dat had ik gevraagd op het consultatiebureau of ik niet naar 4 flessen kon en daar dan gewoon iets meer indoen dat hij toch evenveel binnenkrijgt maar dan in 4 flessen maar dat mocht niet terwijl hij toch goed groeit en alles.
    snap eigenlijk maar heel weinig van het consultatiebureau

4. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Lucas zit nu nog op 5 flessen. 's Morgens eentje met 200cc en 1 schepje Nutrix en daarna 2 flessen 180cc zonder Nutrix. Om een uurtje of 1830u / 1900u krijgt hij er eentje van 180cc met 1 schepje Nutrix.
    Normaal maken wij hem wakker voor nog een fles om ongeveer 2230u. Maar nu er 2x per dag Nutrix bij zit heeft hij overdag een meer voldaner gevoel en slaapt hij na de avond fles zo vast dat hij echt moeite moet doen om om 2230u wakker te worden en helemaal op gaat de fles niet meer...
    Denk dat ik overdag ook maar meer in de flessen ga doen en dan lekker proberen door te slapen. Zal hij in het begin wel wat eerder wakker worden maar dat is niet zo erg.

5. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    okee je moet natuurlijk doen wat je zelf wil!

6. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ja ik vind dat hij makkelijk naar 4 flessen kan want als ik door ze laatste fles nutrix doe dan krijgt ie toch niet te weinig binnen

7. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    je moet gewoon doen wat je denkt dat goed is en gewoon niks zeggen op het bureau en dan vraag je de volgende keer gewoon of hij goed gegroeid is.. Ik heb by the way even op je beebiesite gekeken... lief!

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey dames goeiemorgen

nou youame is gister om 22.00 naar bed gegaan begon ze om haf1 te huilen me vriend is ff naar der toe gegaan en gesust is ze weer lekker gaan slapen om 4 uur kwam ze weer en was klaarwakker ze had honger heb der een fles gegeven en weer half leeg heb der weer in bed gelegt en na beetje brabbelen viel ze weer in slap en kwam ze om 7 uur me vriend heet geprobeerd de fles wou ze helemaal nietis ze weer in slaap gevallen me vriend moest ff weg nou hij was nog geen 5 sec weg begon ze weer kom k bij der slaapt ze weer pas om 10 uur
    denk dat het togg komt door de prikken dat ze er nu meer last van had dan van de eerste prikjes
    ze is wel vrolijk aan het lachen en heeft helemaal geen verhoging gehad moet wel zeggen dat ze heel hangerig is ze wil lekker tegen je aan zitten en helemaal in je kruipen

en over de hapjes k denk dat k nog ff afwacht een paar weekjes voor de zekerheid
    we zien wel hoe het vandaag gaat we blijven lekker thuis

Deel Deze Pagina