Te bang om te testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bakegirl, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 8 jun een mk gehad en zou 8 jul was mijn NOD. Ik ben niet ongi geworden, maar durf niet te testen omdat een cyclus na mk langer kan duren. Ik heb wel een aantal symptomen, maar misschien zitten die wel in mijn hoofd. Vorige keer ook pas na 1 week getest en was later ook minder ver dan ik zou moeten zijn volgens echo, dus waarschijnlijk ook geluk gehad met positieve test.

2. DutchDiamond

DutchDiamond Niet meer actief

kan het niet zo zijn dat je cyclus na een mk anders is?
    wil je je hoop niet ontnemen maar je krijgt natuurlijk alleen duidelijkheid als je een test doe

3. bakegirl

bakegirl Bekend lid

24 feb 2014
    779
    0
    16
    NULL
    NULL
    weet dat alleen een test duidelijkheid geeft, maar ben bang dat ik te vroeg test of dat ik helemaal instort omdat ik me zwanger voel en de test negatief is. Ik heb al een hele emotionele maand achter de rug en ben bang dat het net iets te veel wordt.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Je weet niet zeker dat je cyclus na je miskraam meteen is opgestart. Meestal duurt dat even en heb je je nod dus nog niet gehad.

5. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ondanks de miskraam ben je natuurlijk wel zwanger geweest. Door de hormonen kan je cyclus pas later op gang komen net zoals na de bevalling
    Nadat ik mijn dochter verloor duurde het ook bijna 5/6 weken voor ik voor het eerst ongesteld werd.

Deel Deze Pagina