4 follikels en seksverbod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Joyce01, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zo bedoel ik het inderdaad ;)

2. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Over het algemeen kunnen ze in theorie dat wel terugrekenen o.b.v. de grote van je embryo. Als je positieve zwangerschapstest hebt en je moet op 1e echo gaan ze vaak bepalen hoe lang je zwanger bent. En m.b.v. je laatste menstruatiedatum gaan ze dat vaststellen. Dus ze kunnen het ongeveer berekenen, niet 100%. Dus kunnen ze idd erachter komen of je niet aan het verbod hebt gehouden. Maar zoals je zegt je hebt al seks gehad daarvoor, dus dat kan ook tot een zwangerschap leiden, dus bewijs maar eens dat het door ongehoorzaamheid komt :)

3. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ok lijkt mij ook niet dat het op de dag nauwkeurig kan!
    Hmm ga er nog wel even over nadenken en bespreken met mijn vriend en dan zien we de komende dagen wel ;)

4. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Suc6!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij kregen een IUI-behandeling als je maximaal drie follikels had. Jij hebt er vier, maar die van 12 mm zal niet meegaan als je een eisprong hebt. Die telt dus niet mee. Je hebt er dus maximaal drie, die van 14 mm hoeven zelfs niet persé mee te springen. Ik zou het risico dus nemen, aangezien in ons ziekenhuis gewoon nog geinsemineerd werd met drie grote follikels. Bij jou is het een twijfelgeval of er zoveel mee zullen gaan ten tijde van je eisprong. Dat houdt met maximaal drie wel op, misschien minder.

De kans op een zwangerschap is niet drie keer zo groot als je drie follikels hebt. Het verschil in slagingskans is maar een paar procent. Hier na een inseminatie met drie follikels helaas niet zwanger. Ik zou het er dus op wagen, succes met je beslissing!

6. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Het is toch wel fijn al hier alle meningen te lezen.. Ik ben er na een nacht slapen en een middag googlen ook nog niet uit,

ik denk dat ik straks thuis nog eventjes heel goed ga praten met vriendlief.

7. Joyce01

Joyce01 Actief lid

13 mrt 2013
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    je hebt me wel aan het denken gezet op de nvog site als je zoekt op pcos en die injecties zie ik ook dat het gestaakt wordt bij ik geloof 3 follikels boven de 15. Nu zat ik te denken dat ik vandaag al seks heb gehad is dus niet zo heel erg omdat ze nu kleiner zijn, maar stel dat ze in het zh gelijk hebben en ik krijg zaterdag mijn eisprong. Tot nu toe groeien de eitjes 2mm per dag. Dan zou die van 17 mm zaterdag 21 zijn en die van 14 zijn dan 18 en die van 12 bijv 16. Dan heb ik er dus 4 boven de 15mm als ik dan mijn eisprong heb is die kans dus wel groot op 3 of 4ling. Al moeten ze dan ook wel allemaal nog bevrucht worden natuurlijk. maar als ik zo denk heeft het zh wel een punt ;)

8. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Doe waar je vrede bij hebt. Bij twijfel niet doen zeggen ze altijd.

Deel Deze Pagina