Maandelijks ondragelijke pijn aan mijn rechterschouder.. waarschijnlijk door het groeien van de eiblaasjes. Na de eisprong is de pijn over.. Hoe dichter bij de eisprong hoe pijnlijker minnschouder schouder.. het is zenuwpijn.. er prikkelt iets in mijn buik tegen een bepaalde zenuw aan wat die pijn veroorzaakt..
Hoe gaat het nu? Weet je of je eitjes gesprongen zijn? Want je had geen pregnyl gebruikt toch? Ik heb laatst op jouw vraag gereageerd, maar nu loop ik tegen hetzelfde dilemma aan.
Ik heb idd geen pregnyl gezet.. Ik weet dus niet of de eitjes gesprongen zijn en hoeveel eitjes er Uiteindelijk gesprongen zijn.. Het is wachten tot 1 oktober.. Gebruik wel vanaf vorige week maandag utrogestan.. Ik had nl na IUI 3 maar een cyclus van 18 dagen ineens.. Heel vreemd.. Ik zou er gewoon voor gaan meis! Succes!
Ik ben ongesteld geworden.. en dat met 4 eitjes!! Pfffff.. Ik denk dat ik dus door de helse pijn iedere maand niet zwanger raak omdat mijn lichaam moet opboksen tegen de pijn
Vanmiddag krijg ik een uitgangsecho, dus ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd hoe het er nu van binnen uit ziet. Hopelijk geen cystes en kunnen we verder met de volgende ronde. Ik ben gisteren voor het eerst naar de fysio geweest vanwege die helse schouderpijnen. Ik heb Tens gehad, transcutante elektrische neuro stimulatie... Een soort pijnbestrijding op de zenuwen gericht. Hopelijk heb ik daardoor minder pijn. Woensdag moet ik weer terugkomen. Hoe gaat het met jullie??
Hoe was je echo? Geen cystes? Mijn nod is volgende week zondag, duurt voor mijn gevoel nog heel lang...
Tsja.. Cystes aan de rechterkant.. Linkerkant schoon.. Kreeg wel groen licht om te gaan starten met gonal f maar mijn vriend vond het maar niks nu die cystes er zitten. Nu afgesproken om morgen een nieuwe echo te doen om te kijken of het stabiel is.. Weg is of kleiner is geworden.. Wat zou jij doen terwijl er dus een restje zit??? Hoe voel jij je verder?? Wat denk je zwanger??