Inmiddels al de derde tuitbeker aan het proberen maar met alle bekers is het een knoeiboel. Ze drinkt volgens mij veel te snel waardoor haar slap altijd behoorlijk nat is. Zit er aan te denken weer terug naar een flesje met drinken te gaan maar misschien heeft iemand anders nog een suggestie. Nu geprobeerd tommee tippee, rosti mepal en nuby .
Tuitbeker was hier ook een altijd knoeien. Wij hebben een 360 graden beker. Ideaal! En een vriendin die vind een rietjesbeker erg fijn
Ze moeten er ook vaak even aan wennen. Mijn zoontje heeft de beker van Nuby met zachte tuit, en in het begin ging dat ook te snel. Ben deze beker aan blijven bieden en na een paar dagen had hij het door. Weet niet hoe lang je het geprobeerd hebt maar misschien even iets langer proberen? Flesjes zou ik niet meer doen.
waarschijnlijk krijgt ze te veel binnen als ze 1 x zuigt aan de tuitbeker, dat moet ze ff doorkrijgen hoe het werkt. misschien is een rietjesbeker een idee, werkt toch weer net anders. wij gebruiken ze van de hema. koste 2.95. niet schandalig duur dus als het niks word. mijn zoon vond/vind ze heel fijn. en anders zou je een open beker kunnen proberen, eerst samen natuurlijk... krijgt ze ook al iets van yoghurt? dat zou je ook in de tuitbeker kunnen doen, dat is dikker waardoor ze niet zoveel ineens binnen krijgt.
Al zeker 2 maanden aan het proberen. Die van nuby met zachte tuit gebruik ik nu een week en lijkt al beter te gaan. Misschien nog even door proberen en anders rietjes beker proberen.
Tuitbeker van Ikea! Niet anti lek maar kleine gaatjes. Werkt hier perfect. En inderdaad een rietjesbeker.
Hier was het hetzelfde verhaal, plus een uk die het leuk vond om bekers op zn kop te houden om te kijken wat er gebeurt Wij gebruiken nu al een half jaar de rietjesbekers van hema en nuby, perfect!
Tegen het zelf te grote slokken nemen, heb ik hier gewoon een paar weekjes gewacht tot ik het weer geprobeerd heb. Ging uiteindelijk dus helemaal goed. En hij wou gauw over op z'n rietjesbeker en dat ging ook helemaal goed. Alleen hiermee heb ik nu weer het probleem dat dat rietje van die Nuby heel snel kapot gebeten wordt. Dus dan komt er toch weer teveel binnen en gaat het er weer naast. Alleen dat ligt dan dus niet meer aan hem, want het ging goed zolang het rietje heel was. Het blijft een ramp dat drinken
Jaaaa, ik heb de gouden tip!!! De antilek beker van Avent!! Lekt niet, ook al ga je ermee voetballen!! Tuitbekers | Philips/Avent Bekers | Baby-Dump
Ik heb sinds een paar weken een rietjesbeker van Avent. In 1 woord: ideaal! Het is volgens mij een nieuw model. Tuitbeker was hier ook 1 grote kliederboel
Heb je ook andere tuitbekers geprobeerd? Deze tuitbeker lijkt me wel ideaal maar ben bang dat het weer niet werkt voor mijn dochter.
Prenatal eigen merk, kost bijna niks en lekt niet, z moeten best hard zuigen om er wat uit te krijgen dus krijgen niet teveel binnen.
Hier die van Difrax. Zit een slow en een fast stand op. Bij dl gaat het heel goed bij de slow. Bij zoon heb ik tuitbeker overigens tegelijk met de yoghurt geïntroduceerd. Is minder vloeibaar en komt dus minder snel uit. Misschien een idee om dat eens te proberen? Succes!
Hier ook die van Avent, zowel de rietjesbeker als de tuitbeker vind ik geweldig! Wij hebben ook de rietjesbekers van Hema en Nuby geprobeerd, maar die van Avent is veruit de beste. Van tuitbeker alleen die van Avent geprobeerd Wat mijn nichtje trouwens doet is drinken en vervolgens alles weer uit haar mond laten lopen (ze vindt het gewoon leuk om te doen, maar heeft geen dorst), als zoiets het geval is werkt denk ik geen enkele beker daar tegen ....
Exact dit doet onze kleine man. Hij drinkt heel weinig over de dag en hij is okk verschrikkelijk lui met het vasthouden van zijn beker. Rietjesbeker werkt het beste, want daar hoeft hij zijn hoofdje alleen voor naar voren te buigen. Maar zo irritant dat terug laten lopen uit de mond! Vooral als je onderweg bent met de wandelwagen. Zit ie met een natte sjaal en jas aan.