Te koop: een quinny speedy sx in de kleur blauw, modeljaar 2005. Ik heb de volgende onderdelen te koop: - onderstel, 3 wielerig, voorzien van mandje. Deze is voor 2 kinderen intensief gebruikt dus is wel beschadigd, maar daarom niet minder functioneel. Ik denk aan 25 euro? - kinderwagenbak met matrasje, in blauw, met kap. Is maar weinig gebruikt. Ik moet even zoeken, maar er zitten een vliegennnet en een regenkap bij. Zoals gezegd, zo goed als nieuw. Ik denk aan 45 euro. - kinderwageninzet voor het quinny onderstel. Net als het onderstel intensief gebruikt, maar nog wel mooi. Ik denk aan 30 euro - voetenzak voor in de kinderwagen, in het blauw. Prima kwaliteit, zo goed als nieuw. Ik denk aan 30 euro. - maxi cosi cabrio blauw. Intensief gebruikt maar geen schade gehad! Absoluut veilig! Hij is niet nieuw meer, maar nog steeds goed! Ik denk aan 45 euro. Inclusief verkleiners en hoofdsteun. - voetenzak voor in de maxi cosi, ziet er nog goed uit. Ik denk aan 30 euro. Bieden staat vrij! ook heb ik nog een babybjörn draagsysteem voor het kind, vanaf de geboorte te gebruiken. Ik heb er ook een soort deken bij, die je aan het systeem vastklikt, waardoor het kindje geen last heeft van de wind. Er zit ook een muts bij.