Ik ga ook zeker weer kijken! Ik ben het niet helemaal eens met dat de bn-ers niks doen. Heb al een paar keer gezien dat er voor de mama woonruimte werd geregeld, ook lijntjes met hulpverleners gelegd zien worden. Er wordt ook zeker wel over ac gesproken, en niet alle bn moeders zeggen dat ze beter abortus hadden moeten doen. Ja dat heb ik wel een paar keer gehoord, maar zeker niet allemaal. En wij zien natuurlijk ook maar een uurtje beeldmateriaal he? Ze zijn soms wel maanden gevolgd, dus ik denk niet dat wij echt een objectief beeld krijgen. Het blijft toch tv, dus zullen we ongetwijfeld het meest sappige te zien krijgen.
Ik vind wel dat ze het niet super slecht voor elkaar hebben. Hij heeft een baan, ze hebben woonruimte, zij pakt meteen de dingen aan..
Vind het een leuk stel en volgens mij hebben ze het goed voor elkaar (muv het roken) Wel bijzonder om je kind mee te nemen op sollicitatiegesprek!
Wel raar om een moeder die net 3 weken geleden bevallen is te laten soliciteren of zelfs te laten werken. Geef die meid ook de kans lichamelijk te herstellen. En die rust moet ze zelf ook pakken.
Ze is nog zo onzeker, ze heeft echt zp nodig! Wij kunnen haar helpen! Kunnen we haar uitnodigen ofzo?
Dit.maar tergelijkertijd is elke 1st time moeder dit. Zp was echt een redding bij de 1e. En toen de 2e reflux en kea bleek te hebben ook.
Ik vind het ook vreemd dat dit kan, maar ik vind het wel super stoer dat ze zelf ook deze stappen zet. Ik ben oprecht onder de indruk.
ik denk dat ze niet wist waar ze moest beginnen Nadat het opgeruimd was, hield ze het wel netjes bij.
Dat zeker, maar als ik haar had begeleid had ik het advies gegeven zeker de 1e 6 weken minstens lichamelijk te herstellen en aan het nieuwe leventje met een baby erbij te wennen. Verder vond ik op het roken na ook echt een positieve aflevering. Alleen ff eenmalig een schop onder de kont ivm wat meer poetsen. Maar verder alles in orde voor de baby, dak boven het hoofd, stabiele relatie ect. Zeker voor 4handenopeenbuik heel goed op de rails. (Al vind ik roken nog steeds niks maar dat heeft niks met dr leeftijd te maken. ken helaas wel meer moeders die dat ok vinden en die zijn allemaal ouder)
Wtf, waarom ging ze zo snel alweer aan het werk??? Ik was hier dus niet van onder de indruk, vond het alleen maar onverstandig. Wat heeft haar dochtertje aan haar als ze instort? Die 1e weken zijn al uitputtend genoeg zonder dat je ook nog eens moet werken. En dat Patty dat ook nog aanmoedigde, m'n broek zakt ervan af..