Niets mis met anticonceptie. Wel een hoop mis met deze info + foto van een minderjarige op een openbaar forum. Maar goed, jouw probleem.
Een implanon is een anticonceptie net als de pil hoe je het went of keert. Ze heeft hem ook voor anticonceptie mocht het gebeuren ( je kan een verhaal over je lichaam is een tempel bla bla nog zo mooi maken als je wilt nieuwschrigheid overheerst vaker dan je denkt ) en nu is het fijn dat het haar helpt kwa lichamelijke klachten
Dat kan ook natuurlijk. Ik kijk er wellicht ook anders tegenaan omdat wij christelijk zijn en seks niet voor het huwelijk hoort
Jij bent christelijk oke prima maar wie zegt dat jou zoon of dochter dat wilt volgen ? Mijn dochter is vrijgemaakt gereformeerd opgevoed ( vader kant) maar zij wilt daar niet mee in verder . Keuze die de ouders willen betekend niet dat het bij definitie gebeurd. Trouwens wel respect voor maagd blijven tot huwlijk hoor. Dus diep respect als je dat volbrengt.
Ik verwijder alleen iets als ik daarvoor kies , niet omdat andere mij dat opdragen. Maar bedankt voor je advies o nee opdracht
Ik maakte me druk om jouw dochter. Dat ze zegt dat het haar niet uitmaakt 1 van de redenen waarom wij als ouders zeggenschap hebben over jonge tieners. Zij begrijpen de consequenties niet van een keuze. Jij als moeder zou deze wel moeten weten. Ik reageerde omdat ik vind dat we elkaar erop mogen wijzen als iets te ver gaat. Ik vond dit tever gaan, jij niet. Dus prima. Succes ermee.
Lees het nog eens door en kijk dan hoe iemand dat zou opnemen. En mischien springen mijn hormonsters overal heen nu dat is het verkeerd opgevat heb
Precies. Want inderdaad..implanon kun je niet zomaar krijgen. Jij hoeft je voor niemand te verdedigen en al helemaal niet als " ze" het in 3e persoon over je hebben en van alles al aannemen zonder gericht vragen te stellen.
Ik weet niet wat er met je is Thea maar ik vind jouw manier van reageren nogal agressief. Verder ben ik het echt top dat het bij jullie allemaal bespreekbaar is! Dat jullie de keuze hebben gemaakt voor een andere anticonceptie dan de ,zovaak vergeten, pil is aan jullie! (Welke ik een prima optie vind voor een 14jarige!) Ik vind ook liever te vroeg aan de anticonceptie dan te laat.
Iedereen vindt zijn eigen kind gelukkig mooi, ook als anderen dat niet vinden . Dat heeft de natuur mooi geregeld. Overigens zat ik hier ook al vrij vroeg aan de anticonceptie. Niet vanwege de seks maar omdat ik klachten had. Op zich niets mis mee. Neem aan dat ze zelf ook wel snappen dat je nog steeds veilig seks moet hebben vanwege kans op SOA's e.d. Had het alleen wat minder chill gevonden als mijn moeder dat destijds met weet-ik-veel-hoeveel vrouwen zou hebben gedeeld op een forum inclusief foto. Maar hé ieder zijn ding .
Wat maakt iedereen zich nou druk om die foto? Er zijn ook genoeg leden die foto’s van hun baby/peuter/kleuter in topics plaatsen. Het is gewoon een normale foto die zo weer verwijderd kan worden. Ik snap niet waarom @Thea23 zo aangevallen word.