Ja joh, na een stuk of 3-4 pagina's steeds weer moeten herhalen/ uitleggen/ verdedigen van hoe en wat, blijf je natúúrlijk gewoon glimlachend en vriendelijk reageren. Het implanon-verhaal is uitgelegd; voor de laatkomers die het allemaal (nog) niet snappen: lees fijn even terug, zou ik zeggen. Even weer over het programma (ja, ik blijf het proberen hoor, ooit gaat de boel weer ontopic toch?): ik heb de aflevering gezien uit een eerder seizoen (2014), waarbij Leontien van Moorsel met een meid van 19 meeliep. Ze had al 2 kindjes van een ex en was nu zwanger van de 3e, van een andere vriend. In een 3kamer-appartement, met een hond. Ik kreeg het er een beetje benauwd van eerlijk gezegd. En echt, mijn eerste idee was: die arme meid heeft hulp nodig! Wellicht liep ze ook bij een psychiater oid, daar heb ik niks over gehoord, maar jeetje... Echt, werk aan jezelf, want als je kinderen en hun 2 vaders je enige vorm van (sociale) leven zijn, zit er iets echt niet goed. En later in een terugblik-aflevering kwam ze weer voorbij. 2,5 jaar verder en inmiddels een 4e kind, van haar 52-jarige vriend. Ik ben wel de laatste om over leeftijdsverschil te oordelen, maar meisje meisje meisje... why?
Ik kan me volgens mij zoiets wel herinneren, was dat die 52 jarige donkere man? (en voor het hier gaat om dat ik het woordje donker gebruik, ik heb niks tegen donkere mensen)
Is dat het meisje waar ze een trouwjurk voor koopt in de terugblik? Die vriend van 52 leek wel heel aardig. Ik zat laatst ook de aflevering van Patty Brard en Michelle terug te kijken. Dat is pas een heftige aflevering. Uiteindelijk woont het kindje ook niet meer bij hun in huis...
Vreselijk die aflevering, ja. De meeste afleveringen kijk ik toch wel voor een beetje spanning en sensatie en een gezonde dosis irritatie maar dit verhaal vond ik zo sneu. Ze zag er zo ongelofelijk verloren uit Ben je zo jong en dan ben je in feite opgesloten in je eigen huis met 4 kindjes. Opgezadeld met een aantal gekke exen en echt geen cent te makken.... Hoop dat het inmiddels beter met haar gaat. Die aflevering is me wel echt bijgebleven....
Oh ja, zo met dat meisje te doen Ben heel benieuwd hoe het nu met haar gaat. Ik hoop zo dat ze goede hulp heeft (gekregen). Ben ook heel benieuwd hoe het met het stel gaat waarvan de dochter uit huis werd geplaatst. Volgens mij was dat van vorig seizoen. Edit: waar @Louise11110 het ook over heeft.
Heel heftig vond ik! Ook omdat ze heel erg hun best deden maar het lukte ze gewoon niet. Ik hoop dat ik niemand voor de schenen trap maar zij leken mij alletwee toch wel zwakbegaafd.
En vooral koppiger dan goed voor ze was... Ze leken aan alle kanten zóveel hulp te krijgen maar bleven zich vasthouden aan “wij weten zelf wel wat goed is voor ons kind”... Onwijs verdrietig dat het zo gelopen is.
https://www.metronieuws.nl/nieuws/showbizz/2017/01/patty-vier-handen-op-een-buik-sloopt-mij Dit is alles wat ik zo snel kan vinden. Ik ben benieuwd wanneer zij weer zwanger is.
Dat meisje met die vier kinderen en die exen is nog steeds samen met de donkere man van 52. Op haar facebook worden leuke fotootjes gedeeld van haar kinderen. Ze ziet er wel gelukkig uit geloof ik. Ik hoop dat ze het geluk gevonden heeft en dat dat zo mag blijven!
Ja die bedoelde ik inderdaad. En die van Michelle en haar man, waarvan het kindje inderdaad uit huis werd geplaatst... Best wel schrijnend. Maar bij hen had ik op den duur wel hetzelfde als bij (naam even kwijt, meisje van 17 met vriend Bart van 29). Hij woonde op een woongroep, zij uit huis geplaatst en woonde erbij op zijn kamertje. Dan krijg je de kans om naar een moeder en kind- huis te gaan, omdat je onder toezicht staat en je ongeboren kind misschien na de geboorte wordt weggehaald, maar dan nóg je niet aan de afspraken houden. Echt... Ik zou panisch worden bij het idee en ookal staat het me vreselijk tegen: als jeugdzorg zegt dat ik moet springen, vraag ik wel hoe hoog. Alles om mijn kind te houden, maar het leek echt alsof ze de ernst van de situatie allemaal gewoon niet inzien (beide stellen).
Waarom? Ik vind het juist wel verfrissend dat de meiden dit seizoen stukken stabieler zijn.. (En vorig seizoen riep iedereen dat tienermoeders zo slecht neer worden gezet op deze manier, en nu dat niet meer is, is het ook weer niet goed.)