Oh my... wat een figuren! En ik vermoed dat zij later ook de vrijwillige ouderbijdrage niet kan betalen... Wel 12 honden en een allernieuwste model gebogen tv, dat dan weer wel.
Ik schaam me om hier te moeten bekennen dat deze aflevering zich afspeelt in mijn wonderschone geboortestad
Ik vond het wel sneu dat niemand in het ziekenhuis merkte dat ze weg moesten wezen. Waarom de verpleging niet heeft ingegrepen.
Misschien was het verdrietigste nog wel dat dit meisje van 18 de meest volwassene was binnen het gezin.... wat een rust gaat zij eindelijk krijgen als ze in dat moeder kind huis zit.
Wat een aflevering weer... Ik dacht eerst dat Leonie bij de hulpverlener zat voor de tienermoeder, maar dat bleek te gaan om de eventuele uitzetting van moeder (+gezin en tig honden)
Ik kreeg het om allerlei redenen benauwd gewoon... zoveel honden, roken, de ziekenhuiskamer propvol... brrr ‘t Zijn vast lieve mensen die oprecht het beste willen voor hun kinderen, maar pfoe... ik krijg het gewoon weer benauwd.
Dit vond ik de pittigste aflevering tot nu toe . Met verbazing heb ik naar sommige dingen zitten kijken. Het roken, de hoeveelheid fastfood, de dieren maar vooral het eerste shot van de baby thuis. Baby ligt bij moeder en op nog geen 10 cm ligt een hond. Als dat beest besluit te gaan happen ben je verder van huis. Toch denk ik dat je dit meisje niet te hard mag ver- en beoordelen. Ze weet gewoon niet beter dan dat je op deze manier je leven leidt. Hoe triest dat ook is. Hopelijk kan het moeder-kindhuis haar op het goede spoor zetten.
Volgens mij hoorde ik haar inderdaad ook al iets zeggen als dat ze hoopte net zo'n goede moeder te worden als haar moeder. Dan weet je inderdaad niet heel veel beter.
Ik vroeg me nog af: ze had een prikpil. Betekent dat dat ze die kreeg omdat ze zwakbegaafd is? Zodat ze de pil anders niet vergeet te slikken? Mij komt het over als een zwakbegaafde familie, daar kun je idd niet over oordelen... maar dit is wel de reden waarom ik veel honden in een rijtjeshuis vaak beetje asociaal vind staan
nee... serieus, omg. En die honden, kan ik me zooo kapot aan ergeren he. En dan bij de voedselbank voor HONDEN eten halen!! Vlooienmiddel, ontwormingspillen.. lekker makkelijk. Lekker allemaal roken. En dat meisje zelf... zo onverzorgd , hele dag thuis hangen. die tijgerprint slipjes ook in t ziekenhuis Ik had mn mega hemaonderbroeken mee. hahaha. En indd, AL DIE MENSEN. en AL DAT ETEN. Ik vind het wel aandoenlijke mensen. Ze zijn echt heel lief voor elkaar. En wat ziet die moeder/oma er goed uit na de bevalling!! En waarom zou t meisje ineens Moslim worden, vanwege haar naam..? EN DIE HONDEN. Ik hoop dat zij een weg vindt naar zelfstandigheid. Ik vond haar lief overkomen en denk dat ze er met de juiste hulp wel komt!