Ja ook dat, maar ze legde wel meerdere keren de nadruk op Arnhem en zou je in Nijmegen geen abortus kunnen doen? Lijkt me wel.
Ik snap hier de verpleegkundige ook niet in. Ik ken het CWZ waar ze is bevallen. Normaal zijn ze daar op de afdeling best streng. Ze hadden moeten ingrijpen en het bezoek naar huis moet sturen.
Ik ben een Amsterdammer. Mijn buren Rotterdammers. En we zijn de beste vrienden. Leuk joh! #rotterdams accent
Wat leuk! Ik heb zelf ook niks tegen Arnhemmers trouwens vind het allemaal een beetje onzin, maar moest er wel om lachen toen die vrouw het zei.
Haha wij kijken geen voetbal dus roepen dan altijd: feyuuuhnoooord feyuuunoord leuk joooh lachen joooh!
Ik heb echt de aflevering eerst moeten gaan kijken om te begrijpen welk woord je hiermee bedoelde whahaha
Snap ik hahaha. Ik vroeg ook aan mijn vriend, die dus niet uit Nijmegen komt, of ik misschien moest vertalen volgens mij was t soms echt bijna niet te verstaan. Wat ik trouwens wel echt heel lief en volwassen vond was de keuze voor een Arabische naam. Met het oog op als haar dochtertje in de toekomst (praktiserend) moslima zou willen worden en dat ze daar helemaal achter zou staan.
He ja..in de lounge is een topic " airfryer" geopend. Ik kan het nu dus niet meer als "aeeerfraijer" lezen maar hoor steeds " erfrajuh" wat " erruggg".
Zou mijn keuze ook niet zijn idd. Al met al heeft ze het wel redelijk voor elkaar en is ze wel verstandig.
Volgens mij is dit geen herhaling hoor. Zelfde intro als vorige week. En hij komt me niet bekend voor.