Ze zei dat ze enigs kind is maar haar moeder spreekt aldoor over kinderen en tegen haar over jullie veiligheid.. ?
Wat ik nou nooit zo goed snap is dat in dit hele programma het woord borstvoeding eigenlijk niet voorkomt en ook bijna niemand het geeft (vorige week was de enige keer die ik me kan herinneren). Net ook weer bij die kostenberekening ook flesvoeding als standaard kostenpost. Vraag me af waarom dat is.
Na 6 weken had ik er echt nog geen zin in, ik mocht toen net stoppen met mijzelf te katheteriseren. Maar, ik vind haar wel een ongelofelijke sterkte vrouw. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen, ze emotioneerde mij zelfs een beetje. Ik kan alleen niet precies uitleggen waarom.
Ook deze week vind ik dat ze het, gezien haar verleden, goed doet. Over haar 2e zwangerschap... Ze had de implanon en meende beschermd te zijn tegen zwangerschap en wie zijn wij om te oordelen met wie ze het bed deelt?
oh my, ik ken de vader van haar eerste kindje. Die zit in rechtzaak met haar over de voogdij voor dat jongetje.
In het programma werd gezegd dat het kindje elke week naar zn vader gaat. Zonde dat ze dan alsnog in een rechtszaak zitten.
Omdat niet iedereen borst wil of kan geven? Dus reken je op het "duurste" en dat is dus fles. Als je dan wél bv wilt geven, scheelt je dat geld.
Ik schrok wel even toen ze zei na 6 weken dus al weer zwanger te zijn. En vooral van een ander. Maar, diep respect voor hoe ze het doet. Het zal zwaar zijn, maar ze red het wel. Sterke dame.
Ja maar toch, 6 weken na de bevalling! De meeste vrouwen bloeden dan nog wat of hebben nog wat last van de hechtingen, etc.
Nah ik had toen ook de eerste keer weer seks.. Ik heb hooguit een week gevloeid (toen de kraamhulp wegging was het al zo goed als weg) en twee weken na de bevalling voelde ik mn eisprong al. Twee weken daarna ongestels. Na de controle in het ziekenhuis met zes weken goedkeuring gekregen en het geprobeerd haha. Maar ik gebruikte al wel weer anticonceptie.