4 handen op 1 buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoBiJe, 18 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1973

4 okt 2011
    50
    4
    8
    Ja inderdaad! Dat vind ik dus ook. Maar ach als de ouders er blij mee zijn..... er werd bij ons in net ziekenhuis wel aangegeven dat een tweeling en dan dezelfde voorletter ook niet handig zou zijn. En dan vooral voor instanties en dergelijke. Dus soms wordt er wel aangegeven hoe je het niet moet doen zeg maar.

Louise11110 vindt dit leuk.
  2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat laatste maakt niet uit toch, als de halve wereld hun zoon Piet noemt en ik vind dat een leuke naam dan kan het me niet schelen dat het niet origineel is omdat er al zoveel Piet heten.

Robijn89, DastyQueen, Chocolat en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier wil ik wel even op inhaken,
    Het is nog altijd een smaak kwestie hoe iemand zijn of haar kinderen wilt noemen.
    En als zij deze namen mooi vindt en er toevallig nog 10 kinderen zo heten is dat toch niet erg? :)
    Als je alleen naar anderen kijkt, zou je nooit je eigen gevoel kunnen volgen qua naam.

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  4. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Je was mij net voor haha. :p

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Jeetje. Ik vond dat meisje wel heel negatief, hoor.

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Prednison is geen AB en heeft dacht ik niet eens invloed op de pil... En zo wel, dan zeggen ze dat in de apotheek er toch bij? Of in de bijsluiter?

7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

mee eens... als je al niet kunt stoppen met roken voor je kind vind ik dat je er maar helemaal niet aan moet beginnen. alleen al de gedachten wat je kind kan overhouden eraan en dat tijdens elke haal die je neemt je baby het benauwd heeft in de baarmoeder moet toch al genoeg motivatie zijn?!
    en ja bij de eerste ben ik gestopt met roken toen ik zwanger wilde worden en bij de 2e op het moment dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had. dus weet dat het een verslaving is en het lastig is maar iedereen kan dat het is gewoon een kwestie van niet kopen en niet doen heel simpel!

EmmaCharlotte, Sado, Colour en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. DastyQueen

haha was het weer raak?

Boommm vindt dit leuk.
  9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Volgens mij ook niet idd. Mijn apotheek vermeld het altijd als een medicijn een wisselwerking heeft met iets anders wat ik gebruik. Volgens mij zijn ze dat verplicht.

Vind dat antibiotica verhaal altijd zo slap en afgezaagd. Gaat er bij mij niet in dat je niet weet dat je pil dan niet meer veilig is. En anders ben je echt te dom om te sexen, want t staat gewoon in je bijsluiter.

Liekje81 vindt dit leuk.
  10. hollandsenieuwe

hollandsenieuwe Niet meer actief

Helemaal mee eens, kan mij er zo boos om maken. Als ik de neus van mijn kind ga dichtknijpen omdat ik daar even zo'n behoefte aan heb en niet anders kan krijg ik veilig thuis op de stoep (en terecht ;) ) snap echt niet dat dit er nog niet door is hoor bij de wet als zijnde kindermishandeling. Een pedagogische tik is verboden, vind dit minstens en ik denk nog wel erger een weerloos kindje aan zulke gevolgen blootstellen voor je eigen verslaving (sorry het zit mij blijkbaar hoog ;) )

11. DastyQueen

alsjeblieft kijk op youtube het filmpje van een echo waarbij de moeder aan het roken is. je ziet dat bij elke haar de baby het benauwe krijgt en letterlijk naar adem snakt! als je die hebt gezien en een moederhart hebt heb je die hypnose niet eens meer nodig!!

jt82 vindt dit leuk.
  12. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Wat een chagrijnige puber zeg. Ze kijkt de hele tijd zo boos!

13. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik vond die Tatum deze aflevering wel echt grappig. "Kunnen jullie niet gewoon gaan werken ipv diamond painten.." :thumup:

nizzie86, floppie888, VBJ82 en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Ze heeft t niet van een vreemde.
    Die moeder is ook behoorlijk emotieloos

jt82 vindt dit leuk.
  15. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.837
    2.180
    113
    Vrouw
    Helaas werd er niet gereageerd. Goed voorbeeld ook voor haar dochters.

Hopsatee vindt dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    Ik heb t net aangezet. Maar ik vind haar ook best wel respectloos naar dr moeder als ik dat zie :|
    En al die dieren :eek: ik ben best wat gewend, heb zelf ook veel katten. Maar die katten daar zijn volgens mij ook niet geholpen als ik die ballen er zo bij zag hangen :|
    En de relatie onderling ziet er ook gezellig uit. Maar goed.. we kijken verder. Vanaf de bank is natuurlijk lekker makkelijk oordelen :)

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.219
    6.894
    113
    Vrouw
    #137 Lill, 31 jan 2018
    Laatst bewerkt: 31 jan 2018
    Whahahaha :roflmao: stuipligging :roflmao:

Valt me wel op dat die kasten in de babykamer altijd vol staat met zwitsal en speentjes enzo. Zou dat gesponsord worden door dit programma?

18. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Inderdaar!
    Ik vind het toch zo'n flut excuus! Echt een rokers excuus.... "dat wij gezond ter wereld zijn gekomen ondanks dat onze ouders rookte". Kom op zeg! Wanneer je kiest om eeb baby te houden en ter wereld te laten komen dan moet je ook per direct ervoor kiezen om niet meer te roken. Beetje discipline en ballen hebben.

19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Maakt misschien niet uit maar wel typerend voor 4 handen op 1 buik

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik zet er geld op dat ze voor de eerste verjaardag van de kindjes uit elkaar zijn.

Die negativiteit, ik zie hier geen liefdevolle moeder in. Weer twee kindjes die in armoede en in de lage sociale klasse groot moeten worden.

Lies1611 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina