4 handen op 1 buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 3 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ik vond ze ook geen leuk stel. Chagrijnige meid, maar volgens haar door de hormonen en hij zei ook dat ze heel anders was, naja dat kan... maar ik weet niet hoor of echt héél je karakter verandert van de hormonen, bij mij niet en iedereen die ik ken ook amper. In ieder geval hadden ze dus zulke erge ruzies na de bevalling dat het helemaal mis ging. Dan zat het al niet echt goed tussen ze.
    Die 100 ziekenhuis bezoeken waren ook echt zo absurd... wat een verspilling van geld zeg. Ze kon toch ook de verloskundige bellen of die even het hartje wilde luisteren?

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Haha ik veranderde echt van een lief zacht persoon naar een onuitstaanbare heks oiv hormonen. Mijn man heeft echt 9 maanden op zijn tenen gelopen om mij maar niet te laten ontploffen. Het erge is dat ik daar op dat moment niets van merkte maar achteraf het wel zie en me er zelfs voor schaam.

Gewooniemand en Korey vinden dit leuk.
  3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.041
    113
    Vrouw
    Wat heeft dat te maken met het goed voor elkaar hebben? (Niet dat ze dat bleken te hebben, maar zo kwam het op mij over. Alsof ze Jesse een hele stabiele basis konden bieden. Helaas was dat dus niet waar)

Ze dacht steeds dat de bevalling was begonnen, dat los je met het hartje luisteren niet op.
    Maar ik ben het met je eens hoor, je maakt jezelf zo toch helemaal gek?

4. Korey

Korey Bekend lid

25 sep 2019
    723
    686
    93
    Vrouw
    Ohja, maar dat kan een verloskundige ook constateren indd.. ze maakte zichzelf helemaal gek ja. En het personeel daar ook ws :D

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat een leuk stel, Victoria en haar man.
    Wat erg dat het kindje tijdelijk uit huis is geplaatst, het leek me verder nog een redelijk stabiel gezin.

6. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Ik vond het eindelijk eens echt een positieve aflevering. Vond hem echt een leuke jongen en had het idee dat hij haar gedrag wel aankon. Jammer dat het zo is gelopen. Moet wel erg heftig zijn geweest.

Wel jammer dat het een beetje oppervlakkig blijft. Ging zij naar school? Waar waren hun ouders?

Het meest positieve: Het kind heet Jesse :thumup: Dit seizoen nog wel oke namen!

Louise11110 vindt dit leuk.
  7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Volgens mij ben ik hier de enige die denk dat die jongen zonder camera op zijn gezicht 180 graden zou kunnen omdraaien.

8. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.121
    5.041
    113
    Vrouw
    Nee hoor, ik geloof dat ook wel. Jesse is niet voor niets bij een pleeggezin geplaatst. Anders was hij wel aan hem toegewezen denk ik dan...

9. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Jammer dat het zo gelopen is, ze bleken dus gewoon toneel te spelen? Is ze dan goed gelukt want ik dacht echt dat dit een stel was dat het goed voor elkaar had. Heel sneu voor het kindje vooral..

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb nog niet gekeken maar misschien hadden ze het wel echt heel leuk samen tijdens de opnames? Ik kan me herinneren dat bij vooral de 1e de babytijd stressvol was en we wat vaker ruzie hadden omdat de 1 vond dat de ander wel wat meer kon doen. Misschien als je nog zo jong bent dat het nog zwaarder valt allemaal. Gebroken nachten, slaaptekort en hormonen doen gekke dingen met mensen. Vaak niet zo extreem dat een baby uit huis moet maar weet niet of ze verder een goede achterban hadden.

11. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb alleen de eerste 10 min gezien. Daarna ging mn npo app flippen.

Sneu dat de baby nu in een pleeggezin zit. Ze leken het idd wel redelijk voor elkaar te hebben. En waren al samen gaan wonen voordat ze zwanger was.

Denk dat ze allebei niet heel gemakkelijk zijn als persoon en dan moet je wel behoorlijk stevig in je schoenen staan om daar mee om te gaan.

12. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Ja vind ik ook jammer! Normaal helpen ze wat meer bij zulke problemen of krijg je er informatie over. Nu eigenlijk alleen focus op zwangerschap en bevalling en kort stukje daarna. Vind het juist altijd interessant om een totaal beeld te krijgen van hun leven.

13. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier nog zo'n één die een heks werd. En een zeer agressieve rijder.
    Iedere autorit had ik minstens 5x getoeterd. :oops:
    Gelukkig was ik bij de 2e zwangerschap een heel stuk milder.
    Maar ja, hormonen kan veel met je doen @Korey

Korey en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    :roflmao: Dat vind ik echt heel lastig om te matchen met het beeld wat ik van jou heb. :roflmao:

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Haha! Man schaamde zich dood als hij bij mij in de auto zat.
    En zat overal op te bitchen en moeilijk te doen.
    Buitenwereld had het niet heel erg in de gaten. Alleen mijn man had het zwaar en soms mijn collega's. In werkbesprekingen kwam ik opeens heel fel uit de bocht en was 100% overtuigd dat alleen ik gelijk had. :oops:

Nu ben ik weer heel lief hoor. :D:roflmao:

16. Heartofhope

Heartofhope Fanatiek lid

14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik denk dat het niet zomaar uit de lucht is komen vallen. Het kindje is al vrij snel uit huis geplaatst. Misschien stonden ze al onder toezicht tijdens de zwangerschap waar ze over gezwegen hebben. Is natuurlijk maar een aanname maar ik kan me niet voorstellen dat een jonge baby zo snel uit huis geplaatst wordt omdat papa en mama een paar heftige ruzies hebben. Er is natuurlijk maar beperkte informatie beschikbaar maar ik denk dus wel dat ze een toneelstukje opgevoerd hebben.

chrystel73 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Ik ben het eens met jouw opmerking dat het zonde is en het goed leek te gaan.. maar wat bedoel je met die laatste opmerking als ik vragen mag? Dit bedoel ik niet vervelend hoor, ben gewoon benieuwd wat je bedoelt. Ik ken namelijk een aantal mensen in mijn omgeving die het top in orde hebben op die leeftijd met een kind, zelfs nog beter voor elkaar hebben dan een aantal oudere stellen die ook een kind hebben. :)

18. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Ik bedoel dat je meestal op die leeftijd, en onverwachts voor zoiets komt te staan, het nog alle kanten op kan omdat je nog zo bezig bent met persoonlijke ontwikkeling. Hangt natuurlijk niet alleen van leeftijd af maar van nog zoveel factoren. Kans acht ik in ieder geval groter als je zo jong bent omdat je dan wat minder gebonden wilt zijn. Uitzonderingen daargelaten! Bedoel het ook niet negatief. Het is geen taboe om uit elkaar te gaan op welke leeftijd dan ook.

19. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Op die leeftijd was ik getrouwd hadden we een koophuis en was ik zwanger van onze eerste. Het kan dus idd ook anders op 'die' leeftijd. Zijn overigs nog gelukkig getrouwd en verwachten nu onze tweede.

YellowEyes vindt dit leuk.
  20. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.192
    113
    Nou precies. Ik had dan geen koophuis omdat we op een schip woonde ;) Was getrouwd en was net 21 toen de 2e werd geboren. 19 bij de eerste.

En nu ben ik 30 als de 5e komt, nog steeds met dezelfde man, inmiddels een koophuis, een eigen binnenvaartschip...

Toen ik deze aflevering zag dacht ik eerst echt "waarom doe je mee als je al 20 bent". Ze leken het voor elkaar te hebben, dat had natuurlijk een reden kunnen zijn: jonge moeders in positief licht zitten. Maar door het bericht er na dat ze uit elkaar zijn én kind uit huis gehaald is dat in mijn ogen sowieso erg mislukt

Deel Deze Pagina