dan heb ik niet goed opgelet. Meestal komen ze ook wel in beeld en zijn wat meer betrokken. Dat vond ik wel erg jammer.
Slaapt ze nog bij haar ouders op de kamer. Kom ik aan dat ze niet meer bij ons slapen als ze 16 zijn.
Ze doet het heel goed, maar ik vind het af en toe een beetje té.. met die uitspraken die ze doet. Af en toe bijna eng.
Ik Wat vind je er precies heftig aan dan? Natuurlijk heeft ze het geromaniseerd, maar doet niet (bijna) iedereen dat? ik vind het heel knap van haar dat ze direct hulp heeft gevraagd.
Vond het vooral sneu voor die jongen. Die moet zich opsplitsen om bij zijn 2 kinderen in de buurt te kunnen zijn. Als gezinnetje moet je toch samen achter verhuisplannen staan? Ik snap niet dat zij perse bij haar ouders wilde blijven terwijl haar vriend zo in tweestrijd zat.
Ooohh ik hoorde aan het einde iets over rotterdam, dacht dus dat ze daar woonde Zwolle is wel ehhh... erg ver weg
Vond je? De stabiele thuissituatie kwam in dit geval door het gezin waar ze uit kwam, niet omdat ze het zelf al zo goed voor elkaar hadden financieel. Geen eigen woning, geen baan (ja oke hij uiteindelijk wel). Zij in Zwolle en hij in Schiedam.. Was geen verkeerde aflevering hoor, maar vind het toch echt een andere situatie dan toch3 schetst.