Ik denk dat ze haar hebben uitgekozen om te laten zien dat ze ook uit een ander milieu komen. Vaak komen de meiden uit een arm gezin, slechte jeugd. Dat is hier niet zo. Dus wat betreft vond ik het best interessant. Bepaalde dingen zijn wel te zoals hoe ze met haar ouders omgaat en van profiteert. Ik had een paardrijvriendin die was net zo, kwam uiteindelijk wep goed maar men wat was ze een moederskind en afhankelijk van papa zijn centjes.
Ik vind het wel apart dat ze het woord miskraam gebruikt zo ver in de zwangerschap. Maaarrrr... gelukkig zijn er ook frikandellen in het zkh
Aflevering is nog niet klaar, maar dit vind ik echt een super leuk koppel! Tuurlijk, nog genoeg dingen die aangepast kunnen worden. Maar wel echt verliefd, ze willen het samen goed doen en zijn volgens mij heel erg zichzelf.
Mooi om te zien dat Nienke tot nu toe de enige is die een stel adviezen en tips geeft om financieel rond te komen en ook echt mee kijkt en denkt van wat er in en uit gaat. Zulke steun is ook fijn voor ze denk ik dan alleen mentale steun voor de bevalling.
Ik zit nu te kijken. Vind het wel stom dat de (puber!) broertjes bij elkaar moeten terwijl haar kamer volgens mij ruim zat is voor bedje erbij