4 handen op 1 buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Neilia, 3 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.301
    17.195
    113
    Nou weet ik wat ik wil kopen voor mezelf :roflmao:

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wat is er met Mari van de Ven gebeurt... jeetje schrok er van.

leuk stel, mooie baby, mooie naam ook.
    Gezonder eten en ze komen er wel ;)

3. Snoepjes

Snoepjes Fanatiek lid

26 mei 2018
    4.574
    3.940
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Wel een stel die echt klaar is voor het ouderschap. Leuk om te zien.
    Alleen dat eten, wauw :roflmao:. Ben wel heel nieuwsgierig hoe je zo kan bunkeren en toch je figuur kan behouden :D

Ik was al tientonner geweest I guess.

Stephanie1991 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Dat vroeg ik mij ook al af. Hoe dan?!

Snoepjes vindt dit leuk.
  5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.832
    18.554
    113
    Vrouw
    Hij was niet heel fit hoor, had best ook een buikje. En ja, sommige mensen kunnen dat. Eten wat ze willen, zoveel ze willen, zonder aan te komen.. heel oneerlijk :p

GossipGirlxoxo en Zonnestralen vinden dit leuk.
  6. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ik vond het ook een leuk stelletje!

Maar men, wat zag die Mari eruit zeg. Die broek ook, vond het net een zwerver:|

7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.027
    113
    Ik vraag me wel af hoe ze aan al dat geld komen... 450 euro voor een paar schoenen! Daar valt mijn mond van open (Maar das een ander topic hè ;))

Louise11110 vindt dit leuk.
  8. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Ik vond het een leuke aflevering! Leuk stel waarbij het echt wel goed zit. Ik vraag me inderdaad ook wel af wat hij voor werk doet. Dat appartement zag er ook mooi en ruim uit. En wat een schatje was Mason. Hopelijk is die operatie niet meer nodig geweest

9. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.871
    5.110
    113
    Wel hilarisch ook dat Mari zei dat ze zich verschuild achter make-up en dat niet nodig is, terwijl hij zelf strak staat van de botox.

Gewooniemand, A new day, Sado en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ze wonen nog thuis. Allebei werken. Dus wss hebben ze flink gespaard toen en enkel geld uitgegeven voor eten en kleding. Dan kan het best toch? Ik denk dat ze wel slim genoeg zijn om nu minder uit te geven, nu ze alleen wonen.
    Ik vond het een topkoppel. Enkel de eetgewoontes kan wel wat beter. Ik kreeg gelijk zin in een Mac :roflmao:
    Verder vind ik ze niet echt mager... Goed genen. Ik ben er ook mee gezegend ;)
    Bovendien zijn ze nog jong. Maar zo eten en over de 30j zijn... Dat zal echt wel meer en meer zichtbaar worden

11. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Nee en je zag bij beide een ietwat grauwe vettige huid. Sowieso als je jonger bent kom je minder snel aan.

Vond het een lief stel, lieve vriend! Wel benieuwd wat hij voor werk doet. Misschien eigen onderneming oid? 6800 in 3 maanden kunnen sparen is best veel.

12. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.657
    2.109
    113
    Ja, dat vroeg ik me ook af.
    Ze hadden hun uitgaven onder de loep gelegd en jeetje.. dat dat lukt van een baantje achter de kassa bij de supermarkt.
    Weet natuurlijk niet hoeveel uren ze werkt en scheelt dat ze verder geen vaste lasten hebben.
    Maar wel uit eten, veel snacken, telefoonabonnement van 80 euro per maand, dure kleding, make up, autootje..
    Doe ik toch ergens iets verkeerd.

13. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Meer dan vier maanden. De baby kwam veel vroeger. Was ze gestopt met werken of had ze verlof?

14. Louise11110

Louise11110 Niet meer actief

@toch3 dat haar broertje tijdelijk bij elkaar rop de kamer moesten vond ik ook echt heel raar. Ze gingen een paar maanden na de bevalling samen wonen:roflmao:

15. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.089
    113
    Vrouw
    Jaa ze zat in de ziektewet had ik begrepen!

16. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Nah, ze zijn nog begin 20 he, dan gaat het nog wel. Ze hadden beiden echt al wat vetjes en je ziet het ook aan de huid.
    Van binnen zullen ze wel behoorlijk vet zijn, de baby was niet voor niks veel te groot.

Mari was idd ongeloofwaardig met z'n opmerking over verstoppen onder make up. Hij kon helemaal niet goed praten door de fillers! (wat fillers helaas ook doen).

17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.610
    8.359
    113
    Vrouw
    Toch zouden ze met gezonde voeding, denk ik, wel snel resultaat krijgen. Ze hebben dan geen lange weg te gaan. Maar het is misschien ook wel gevaarlijker voor de gezondheid als je heel slecht kan eten en het nouwelijks te zien is aan de kledingmaat.

WinterBird en Snoepjes vinden dit leuk.
  18. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik vreet ook zo ontiegelijk veel :roflmao:
    Ben net een bouwvakker.
    Loop ook altijd te snoepen en mijn auto ziet eruit als de snoepafdeling van de supermarkt :|

GossipGirlxoxo en Snoepjes vinden dit leuk.
  19. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    #319 Diedy, 7 feb 2020
    Laatst bewerkt: 7 feb 2020
    In principe haalt de baby suiker uit jou lichaam. Of dat nu van hamburgers is of fruit... Maakt niet uit.
    Als je geen diabetes hebt, is er niet teveel suiker in je bloed.
    Bij men eerste at ik veel slaatjes enzo...en toch een baby op 39wk van 4 kilo

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  20. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Zeker! Ik heb zelf in het ziekenhuis gewerkt, interne, vaten, cardio en maag, lever, darm afdeling. Dat opent je ogen wel, want lichaamsvet zegt idd niet meteen iets over visceraal vet of de gezondheid van je aderen.

Deel Deze Pagina