Bijzonder met die pop. Zou daar echt niet op zitten te wachten en écht geen zin om voor een pop te gaan zorgen. vond het ook niet erg passend, want ze had moeite om een band op te bouwen met haar baby. En dan krijg je zo’n kille jankende pop. In een ander seizoen lag die in de kast toch?
Die pop was vreselijk. Die zou van mij de kast invliegen met een deken erop... Hoezo voorbereiding? Wat met de liefde die je voelt... Zo'n pop kan je niet teder noemen. Ja oké een baby huilt ook maar is echt niet programmeerbaar Verder vond ik ze in begin heel kids maar het is precies goedgekomen . Die vader daarintegen.. Dat zag je al vanaf moment 1 dat die zijn koffers ging nemen
Nee ik ook niet. Ik snap echt dat ze zei dat ze hem in een deken had gewikkeld en in de kast had gelegd. Zou ik ook doen. Vond het mooi om de verandering bij dat meisje te zien!
Ik vond het sowieso al een gek koppel. Niet echt bij elkaar passen.. Die pop ja.. raar.. Totaal niet vergelijkbaar met een baby ook haha.
Nee ik ook niet! Ik vond hem juist volwassen en had het idee dat hij z'n verantwoordelijkheid pakte voor haar en zijn kindje.
Ik vond het vooral direct nogal 'afwezig'. Hij kwam niet echt gelukkig over. Bij mij toch niet. Ik had het gevoel dat hij liever in zijn kroeg stond (wat ik kan begrijpen als dat zijn broodwinning is) dan achter zijn vrouw te kijken
Volgens mij stond hij inmiddels toch niet meer in de kroeg als werk? Dat was toen ze elkaar leerde kennen maar ik begreep dat hij nu wat anders deed. Werd verteld toen ze ook zeiden (vóór de bevalling) dat zij in de bioscoop werkte.
Jep dat is waar. Ik dacht evenwel dat het pas nadien was. Toch kreeg ik het gevoel dat hij liever weg was van haar
En ik begreep er een beetje uit dat wij alleen haar rustige kant (bijna traag te noemen zelfs ) zagen. Een deel kwam dan wel door de hormonen maar ze kon vrij wisselvallig zijn begreep ik eruit. Als dat vanuit hem misschien ook wel is dan snap ik dat dat heel lastig kan zijn samen (één van de twee ook trouwens). Ik denk dat we in ieder geval niets van dat al op beeld hebben gezien. Soms merk je dat al wel tijdens de uitzending maar dat vond ik bij deze aflevering dus niet. En dan kan t voor ons echt een plotselinge wending zijn maar voor bijv. de thuissituatie een logisch gevolg.
Of ze hadden veel ruzie door het gebrek aan slaap. Een newborn kan toch best wat stress in een relatie brengen. Als je dan zo jong bent is dat misschien wat lastiger te overzien en rekening te houden met ieders behoefte. Ruzie kan een hoop betekenen en ze gingen er niet dieper op in.