Ik had zo gehoopt dat er dit seizoen de betere tienermoeders hun aandacht kregen in dit programma.. Zulke figuren als dit stel zorgen er juist voor dat ook de goede tienermoeders over één kam worden geschoren. En als je alles doet wat slecht is voor je ongeboren kind en je een houding hebt dat het je weinig interesseert dan ben je deze minuten aandacht op tv ook niet waard. Verder heb ik er weinig over te zeggen..
Ik vind haar moeder echt een held. Arme meid zit tijdens de weeën “ik wil dit niettttt” “Ja, eh, dat had je je 9 maanden eerder moeten bedenken” Bikkelhard
Hahaha dat had je nou 9 maanden eerder moeten bedenken, heerlijk nuchter Maar wat een l#l van een vent. Wel gek om te zien, zo'n mini als je zelf ook net zo'n mini naast je hebt wel super om haar zo te zien.
Weet je wat ik oprecht hoop? Dat zij uit het patroon kan breken. Haar dochter start ook zonder betrouwbare vader, die drugs gebruikt. Ik hoop dat haar dochter een andere jeugd kan krijgen, dat eindelijk de vicieuze cirkel kan worden doorbroken
Hoop ik ook voor haar! Vond haar in het eind filmpje een stuk wijzer, ze gaf duidelijk aan liever alleen te zijn dan met die gast.
Wil geen pijnbestrijding omdat ze geen rotzooi in haar lichaam wil stoppen. Steekt een sigaret opEn dan dat rare accent terwijl haar moeder netjes ABN spreekt.
Ja, en ze gaat bevallen. Hoppa ruggenprik. Prima natuurlijk he, maar zo stellig ja ik ga thuis bevallen ik wil geen pijnbestrijding . Ha ha ha
Waar je mee omgaat... niks tegen een bepaald accent ofzo hoor, maar ze is toch een Hollandse meid. Praat normaal. Maar dat denk ik wel vaker van de jeugd van tegenwoordig als ik ze soms hoor praten
Dat dacht ik dus ook. Ik heb zelf een half Nigeriaanse dochter en die praat ook niet met zo’n raar accent. En wij wonen nog wel in een wijk waar er met zo’n accent gepraat wordt
Op school leer je toch ook gewoon Nederlands. Het hoort bij zo'n straat cultuur.. vreselijk vind ik het ze luisteren allemaal naar van die vreselijke Nederlandse rappers en gaan zich ernaar gedragen en de taal nemen ze over
Ze doen toch zelf mee aan het programma? Rokend als zwangere op tv dan vraag je erom. Of ze dit van te voren kunnen inschatten op die leeftijd? Lastig. Ze had best kunnen weten dat er negatieve reacties op zouden komen als ze rokend op tv komt met een baby in haar buik
Soms vraag ik me wel af of het een voorwaarde van de programmamakers is dat die tieners voor de camera roken. Volgens mij roken ze in dat programma echt allemáál. Vreselijk.