Dag dames ! Ik ben nieuw op deze site en ik probeerde hier altijd informatie af te halen. Mijn vriend en ik zijn 4jaar bezig. Dat wil eigenlijk zeggen ; ik ben 4 jaar geleden gestopt met de pil, en mijn vriend en ik hadden zoiets van ;" het komt als het komt". Wij waren hier niet heel erg veel mee bezig tot vorig jaar. Nu doen wij erg ons best en ik hoop ( of ik zit mezelf helemaal gek te maken) Dat het dit keer raak is. Ik heb gevoelige /pijnlijke borsten. Eetbuien. rommelige darmen. onderbuik trekt. vanochtend was ik misselijk en moest ik braken ( sorry als iemand net een boterham eet). Sinds vandaag ook bruine afscheiding en ik moet pas over 7 dagen ongesteld worden. Komt dit iemand bekent voor ? Groetjes Dromertje x
Hoi hoi, Het komt me helaas niet bekend voor want vl en ik zijn hard bezig om zwanger proberen te worden. Helaas is dat in de eerste twee ronden nog niet gelukt dus gaan we vol goede moed beginnen aan de derde ronde. Ik hoop voor je dat als je straks een test hebt kunnen/mogen doen dat die positief is. Laat je even weten hoe het 'afloopt'? (ik ben nogal nieuwsgierig hihi)
Hoi Ezria . Het is helaas loos alarm geweest. Mijn lichaam heeft mij heel erg voor de gek gehouden. Oeh wat kan je op zo een moment echt je lichaam haten haha. Zoveel symptomen en dan nog niks. Wel ben ik 5 dagen te vroeg ongesteld geworden met vreselijk veel bloedproppen ( eentje ter grootte van een eiersnijder) . We gaan er gewoon weer voor deze maand. Ik hoop voor jullie dat het snel raak is . Laat mij maar weten als er iets "anders" is. Dan kunnen we samen duimen