In juni 2013 ervoor gaan

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door senta, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Ik ben benieuwd zijn er meerdere dames die er in juni 2013 voor gaan, wij willen er weer helemaal voor gaan dan. We hebben een zoon van januari 2010, ik heb in oktober 2011 een miskraam gehad en daarna heel lang geen cyclus meer gehad nu bleek mijn schildklier bijna niets meer te doen, inmiddels is die weer aan de gang loop bij de internist en willen we ervoor gaan, ik ben al die tijd al zonder anticonceptie dus daar hoef ik niet meer vanaf te raken, de reden dat we er dan pas voor gaan is dat we in juni met vakantie gaan naar de zon, we hebben ons er zo op verheugd voor het eerst weer sinds 2 jaar dus wil nog even gewoon lekker genieten van alles.

Ik ben benieuwd of er meer zijn,

2. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi Senta!

Wij gaan er in juni 2013 ook helemaal voor.
    We hebben inmiddels 2 meiden (2008 en 2011) en al heel lang heb ik het gevoel nog niet compleet te zijn. Mijn vriend wil er gelukkig ook nog graag voor gaan, dus de knoop is begin dit jaar doorgehakt.

Net als jullie gaan wij ook nog even lekker op vakantie naar de zon en daarna stoppen met de pil. Vind het gewoon weer net zo spannend als bij de eerste haha.

3. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ha meiden,
    Wij gaan in juli voor een tweede.. Mag ik wel hier aansluiten?
    Volgende week starten met foliumzuur.
    Oh enne we hebben een zoontje uit oktober 2011.

4. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat mij betreft mag je aansluiten hoor Koesje! Gezellig toch? :D

5. senta

senta Niet meer actief

Ja gezellig nu moet ik heel eerlijk bekennen we hebben gesmokkeld, mijn uitslagen waren goed ik zat in de juiste periode dus we hebben gezegd alles of niets nu.

6. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haihai,

Ook ik wil er opzich in juni voor gaan alleen hebben we ook weer niet echt haast zeg maar, dus geen ovulatietesten ed. Wij gaan dan voor ons 1e kindje. Ben gestopt met de pil op 27 april, toen mn onttrekkingsbloeding gehad en nu aan het wachten tot ik weer onge moet worden, deze maand bewust rustig aan gedaan omdat ik liever even wou kijken hoe ik zou reageren op geen pil meer slikken en hoe en wanneer ik weer onge word, of alles werkt. Ik zou rond 28/29 mei voor eerste x mijn echte onge moeten krijgen maar ik tel er een week bij op, dan zou ik uitkomen op 5 juni oid. Maja alles is afwachten...

Meiden alvast veel succes ;)

7. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom erbij holidays!
    Wij doen ook rustig aan hoor. Ook geen ovulatietesten oid.

Senta, een beetje smokkelen mag best hoor! ;)

Zal nog even kort over mijzelf vertellen. Bij de 1ste waren we met 3 rondes zwanger. Toen we voor de 2de gingen, waren we met 2 rondes zwanger. Helaas werd dat een missed abortion. Nadat mijn lichaam daarvan bij was gekomen, waren we met 3 rondes opnieuw zwanger en we hebben dus nu 2 heerlijke meiden.
    Zou leuk zijn als er een jongen bij komt, maar een meid is natuurlijk net zo welkom. Ik zeg maar zo, de jongens die komen dan vanzelf wel ;)

Pfff wel spannend hoor! We gaan over anderhalve week op vakantie, dus over 2,5 week ga ik stoppen met de pil!! Komt wel dichtbij nu hihi

8. senta

senta Niet meer actief

Leuk zeg ik was van de 1e ook snel zwanger, eigenlijk 1 keer zonder condoom :) Daarna een keer een miskraam gehad was ook in 1 keer raak, nu is het afwachten.

waar ga je heen tearddrops, ik ga over 2,5 week naar spanje

9. Kiekeboe4

Kiekeboe4 Niet meer actief

Hallo Meiden!

Ook wij gaan beginnen in Juni. Donderdag heb ik mijn laatste pil, dan even wachten op mijn ontrekkingsbloeding en gaan we er helemaal voor! :D

Sinds 3 dagen ook begonnen met de foliumzuur:)

Leuk om hier mee te kletsen!

10. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Senta, wij gaan naar Turkije. Een weekje all-in :) (nog nooit gedaan, ben benieuwd haha)

Gezellig dat je mee komt kletsen Kiekeboe4!

11. Kiekeboe4

Oeh, een weekje Turkije! Heerlijk!

Dat word dubbel genieten als je het weer hier bekijkt. Hier is het om te huilen!:(

12. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja is het niet verschrikkelijk hier in NL?
    Ik ben met de dag meer toe aan de vakantie haha.
    Gisteren zei ik nog tegen mijn schoonmoeder, toen ik nog op de basisschool zat liepen we van mei tot oktober in onze korte broek....

13. Kiekeboe4

Ja precies...

Nu zitten we bijna in Juni en is het (vandaag) gelukkig lekker zonnig!:D

Maar voor de rest veel te koud! Merk wel meteen als ik 's ochtends de rolluiken omhoog doe, dat ik echt vrolijk word van de eerste zonnestraaltjes!

Denk dat we het echt even nodig hebben dat de zon nu komt!

14. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik keek vanmorgen uit het raam en het eerste dat ik dacht was: "vanmiddag ga ik hardlopen!".
    (Ben de afgelopen weken helemaal niet veel geweest door dat slechte weer.)

Ik wordt ook altijd vrolijk van die zonnestralen :D

15. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi spannend allemaal he :D hebben jullie wel i dat jullie je verspreken? Ik wou t niemand zeggen en een tydje terug zat ik in de huiskamer met familie met een verjaardag en t ging over stoppen met roken en wat zeg ik.. stoppen met..de PIL! huh! hahaahahah sjonge. Hebben jullie ook van dat soort dingen? is altijd leuk om te lezen :p

16. Kiekeboe4

haha! Dat is wel humor ja...

nu ben ik wel benieuwd naar hoe het uiteindelijk afgelopen is? Wel verteld of er een draai aan gegeven?:D

Ik zelf verspreek mij niet echt, maar heb bepaalde mensen wel ingelicht. Mijn goede vriendin weet er van en mijn zus weet dat het ''in de planning'' zit.

17. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh geweldig!! Die versprekingen kunnen zo erg zijn haha. Gelukkig vallen ze meestal minder op dan je denkt.

Ik versprak me op moederdag bij mijn schoonouders thuis. Een nichtje is zwanger en ze hadden het over de dingen die ze moeten regelen voor het uwv (zwangerschapsverklaring enz..) Dus ik zeg er tussendoor: "ja dat moet ik straks allemaal uit gaan zoeken!"
    (Ik heb nieuw werk sinds vorig jaar bij een klein bedrijf dus moet voor mezelf gaan uitzoeken hoe ik dat allemaal moet regelen straks)
    Gelukkig heeft niemand me gehoord hahaha.

2 van mijn vriendinnen weten dat we er deze maand weer voor gaan, maar verder wil ik het wel nog even stil houden

18. holidays

holidays Actief lid

22 apr 2013
    475
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha!

Nou ik weet niet wie het precies gehoord hadden maar mn neefje vroeg ja?? ik zo ja! hij zo ja echt?? Ik: Ja over een maandje ofzow.... hahahaahha wist echt niet wat ik moest zeggen :p
    Verder heeft niemand nog iets gevraagd dusjaa.. :p
    Nouja tis verder niet anders ;)

Grappig dat je je ook versprak teardrop hahaha echt erg he, ik vergeet dan meteen wat ik eigenlijk wou zeggen.

Eeerder een keer met alleen mn beide ouders, hadden we t over afvallen en dikke buik en toen wou ik opeens ook ZWA (zwanger) zeggen maar toen zei ik ik ben niet zwanger hoor hahaha sjonge als die niks vermoeden inmiddels :p maja zwanger ben ik echt nog niet dus :p my god. Ik verspreek me wel eens maar dit is toch echt extreem :S hahaha vind het wel leuk om te lezen dat ik niet de enige ben:p heb nog steeds niemand echt verteld hoe en wat. :D

19. Kiekeboe4

haha ja dat gebeurd nog wel eens. Moet je na gaan dat het nu al lastig is!

Een vriendin van me die is nu ongeveer 7 weken zwanger en die vind het ook extreem lastig om haar mond te moeten houden. Dan krijg je ook de acties zoals op feestjes iets verzinnen voor het 'niet drinken'. Want ze lust nog wel een wijntje. Ze vind de tijd zo ontzettend langzaam gaan!

Ik ben benieuwd hoe ik dat zelf zou ervaren als ons dat geluk mag zijn :D

20. Teardrop

Teardrop Bekend lid

21 mei 2013
    569
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik drink bijna nooit, dus dat zou bij mij gelukkig geen probleem zijn haha.
    Maar ik eet wel heeeeel vaak filét american...dat kan dan ineens niet meer.
    Verder heb ik bij de 2de zwangerschap enorm het gevoel gehad dat mijn moeder het aan mij zag, maar die had achteraf helemaal niets door. Was dus echt verbeelding haha.

Bij de 3de zwangerschap hebben we het stil weten te houden tot de 12 weken. Wilde eerst na die MA graag een kloppend hartje zien.

Als je wel van een wijntje oid houdt, zou ik iets verzinnen in de trant van "ik slik anibiotica voor....(een onschuldige ziekte)....oid. Wordt meestal wel gepikt.

Oh en als je je wel zou verspreken, dan is de verrassing nog steeds zo groot hoor! ;) Al zou je het zelf misschien liever op een andere manier hebben gebracht.

Deel Deze Pagina