Wij hebben een peuter, past gewoon beter, heb je niet zo'n lap over. Bij warmer weer ligt het dekbed ook gewoon losser, of steekt ze er een voet onderuit (aan de zijkant) oid. Heb wel zelf beddeboed èn dekbed genaaid van dingen die we hadden gekregen of uit de kringloop (beddegoed), dat scheelt natuurlijk wel, geen dubbele kosten, of nauwelijks. Je kind doet er toch een aantal jaar mee, vond het zeker de moeite.
Toevallig afgelopen weekend het bedje Minnen gehaald bij de Ikea. De verkoopster vertelde me dat ik beter een eenpersoons dekbed kon gebruiken. Heb dat niet gedaan. Het bedje staat nu op het kleinst en als ik er dan een eenpersoons dekbed op zou leggen houd je zoveel over dat het alleen maar irritant is. Heb dus een dekbedje gepakt wat eigenlijk voor een ledikantje zou zijn, maar deze past prima. Valt iets over de randen en aangezien het te warm is en ik haar niet in ga stoppen werkt dit perfect. Het was een dekentje van 9 euro geloof ik, dus straks in de winter gaan we eventueel wel kijken voor een ander dekentje, maar voorlopig is deze prima
eenpersoons dekbed. ik stop hem achter in en laat hem tussen de bodem en voeteneind op de grond hangen. ik stop hem niet onder matras want dat ligt zo scheef..
Hier ook het Minnen bedje van de Ikea. In eerste instantie hadden we ook gewoon een eenpersoonsdekbed er op liggen, maar vond dit veel te groot. Zeker de helft moet je onder het matras stoppen, waardoor het matras toch best scheef ligt. Op de grond laten liggen zoals iemand hierboven omschrijft vind ik niet uitzien (tenminste niet bij zo'n open bedje als dat wat wij hebben). Wij hebben uiteindelijk een peuterdekbed van de Hema gehaald, was ook niet zo duur. Past veel beter, en ze doet er inderdaad toch wel even mee.
eenpersoons. Lekker warm in de winter, maar ook omdat mijn zoon héél graag een Diego overtrek wilde en die waren alleen in eenpersoonsformaat
hmmmm... het wordt ons niet gemakkelijker gemaakt! WE willen het schaapjes peuterbedje van de ikea kopen.. en twijfel nu nog meer () of we nou een peuterdekbedje of 1-persoonsdekbedje zullen kopen???? zijn kamer is lime-turquoise-wit.. wil gewoon een mooie hoes, rustig, geen cars of disney-figuren..
Heb je een naaimachine? Dan stik je zo van een eenvoudig laken (2 dan) een dekbedhoesje van 1.20 * 1.50m in elkaar... Als je bang bent (misschien reeel hoor) om geen simpele effen hoes te vinden. Of waar woon je? Wil ik het ook nog wel voor je doen
Even een foto Dekbedje voor een ledikantje dus van de Ikea. Naar mijn mening zit het prima. Valt wat over het matras heen en aan de achterkant zit het ingestopt. Misschien kun je je zo een voorstelling maken hoe het er uit zou zien als het een eenpersoons dekbed zou zijn. Naar mijn mening zou het veels te groot zijn.
Ok overtuigd! Ik koop een peutergormaat... Is dat 120 bij 150. Waar koop ik een dekbedden. Goedkoopste? Niet zweterig?
Ik had hier een goedkoop dekbed van de zeeman en die op maat genaaid.. en ook gewoon dekbed overtrekken zelf op maat gemaakt.. zeker als je effen wilt is dat makkelijk dan hoef je geen rekening te houden met een print die erop staat..
Ik heb katoen genomen. Een dekbed is toch veel warmer dan een deken, en meisje hier is een kacheltje!
Wij hebben ook het schaapjesbed . En een peuterdekbed. Ze doet er jaren mee, dus ik vind het mooi als het passend is.
Wij hebben ons peuterdekbed bij de Hema vandaan, kost 19,50 euro. Ze hebben daar ook wel leuke dekbedhoezen, of heb je een Babydump in de buurt? Die verkopen ook dekbedhoezen voor peuterdekbedjes.
Leenbakker heeft voor weinig geld een set van dekbed en kussen. Wij doen er alweer 3 jaar mee.. Moet er niet aan denken om 3 jaar te tobben met een te groot dekbed. Zo duur was het nou ook weer niet