4 jaar: dramaqueen en verwend gedrag. Herkenbaar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lisszy, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Daar zit ook wel een waarheid in, dat ik misschien wat teleurgesteld ben in haar reactie. Zoals bij haar nieuwe kamertje. Als ze straks 4 jaar wordt, krijgt ze een nieuwe fiets maar ik hou er wel rekening mee dat ze misschien/waarschijnlijk niet zo blij gaat reageren als ik hoop. Zo wel, dan ben ik blij verrast! :)
    Wat betreft dat ze onze ideeën niet altijd leuk hoeft te vinden, dat ben ik met je eens en dat verwacht ook niet van haar.
    Maar het lijkt alsof ze geen genoegen neemt met 'minder'. Het moet altijd groter, mooier en leuker. Leuk voorbeeldje, laatst ben ik met haar in het vliegtuig geweest. Toen wou ze eigenlijk ook wel met een raket, want dan kon je nog hoger, naar de maan! :D

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Moppie! :D

Oh, F. dus ook! Dit moet wel leeftijd zijn... ;)
    Zoë zei laatst dat haar speelgoedje stuk was dus we moesten maar even terug naar de winkel om nieuwe te kopen. Toen kwam Erwin met het idee om haar zakgeld te gaan geven, zodat ze beseft dat alles geld kost. Maar ik weet niet, ik vind haar daar wel weer erg jong voor!
    En ik hou me hart vast voor har verjaardag straks, ze gaat niet met alle cadeaus even blij zijn... En dat hoeft natuurlijk ook niet! :)

Fijn dat je reageerde!! :-*

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik ben er laatst overdreven in meegegaan. Zat ze weer te piepen om een of ander piepklein plekje.
    Dus ik zeg: 'kind! Wat verschrikkelijk!! Onee, wat erg!! Zal ik er een verbandje omheen doen? Nee, ik snap dat je zo echt niet kan slapen.. Jeetje, wat erg voor je!'
    Zij: 'nou ja, zo erg is het niet hoor'
    Ik: 'nee he?' :p

Deel Deze Pagina