Volgende week vrijdag gaan wij voor de eerste keer vliegen met zoon van 4 jaar. Nu wil ik voor tijdens de vlucht wat afleiding voor het geval dat.. Maar welke apps kunnen we op de tablet zetten die we zonder wifi kunnen bekijken? Hij kijkt graag filmpjes, spelletjes speelt hij eigenlijk niet. Ik heb de Telekids app, maar die doet het niet zonder wifi geloof ik. Iemand tips? Of kunnen we beter films kopen en ze erop zetten?
Weet niet of je een abbo hebt op videoland maar daar zijn films voor download. Gebruiken we bij dochter ook als we een langere autorit hebben.
Als je netflix hebt kan je films/series downloaden en offline kijken.. Of er echt apps zijn die je zonder internet kan gebruiken weet ik niet. In ieder geval alvast een hele fijne vakantie!
Inderdaad op Netflix films en series downloaden. Zoontje heeft 2 spellen van brandweerman Sam. Kosten wel iets van 2 euro per spel ofzo maar wel heel leuk. Toch de moeite waard.
Dank je wel, dat gaat lukken (al ben ik wel wat zenuwachtig voor zijn eerste vliegreis.. ) We hebben via een app op de tablet films erop kunnen zetten. Hij kan Mickey en Sam kijken wat hij wil!
Netflix hebben we niet, we kijken ook te weinig om het aan te schaffen, maar we hebben een oplossing!