groeipijn

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by prinses, May 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Wat doen jullie aan groeipijn?

Onze zoon heeft een pijnlijk been. Toen ik zei dat we anders een zetpil konden geven, stemde hij tot mijn verbazing toe. Ik heb hem nog niets gegeven, maar zouden jullie dat doen?

2. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Oh ik herken het zo! Mijn jongste heeft dat dus ook en huilt dan echt van de pijn.
    Zijn beentje doet dan echt zeer en dan geef ik hem een sinaspril en dan masseer ik zijn beentje ook even en dat vind ie fijn en dan is het na een tijdje ook over.
    Ik vind dit zo verschrikkelijk he om te zien,en dat terwijl het ventje niet eens hard groeit tis echt een kleine tuinkaboutertje.

3. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    We hebben hem toch maar een zetpil gegeven.

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hier krijgt ze ook gewoon een een pilletje.. even masseren met olie. Zielig, kan echt pijn doen had het vroeger ook. kn het me nog wel herinneren...

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik weet het ook nog. Ik heb gemasseerd en hem een warme pittenzak gegeven. Nu hopen dat de paracetamol snel gaat werken.

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier een jochie wat vanaf zijn 2de al groeipijnen heeft.
    Hij heeft niet alleen last van zijn benen,maar ook van zijn knieen,voeten en heupen.

De ka schilderde het af als groeipijn,
    en dat zal best wel eens kunnen want hij is extreem lang voor zijn leeftijd.
    Ik masseer het in met vsm creme en geef hem ook een sinassprilletje dan gaat hij weer redelijk slapen.

groetjes Bianca

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik begin meestal met een massage. Vaak helpt dat en warmte al een hele hoop. Als het echt erg is, dan een zetpil erbij..

Al is het hier vaker in de ochtend bij het wakker worden, en ligt hij met verkrampte beentjes in bed. Dan is het met masseren ook na 20-30 minuutjes over. En hoor ik hem de rest van de dag ook niet meer.

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik geef mijn zoon voor het slapen een paracetamol en masseer zijn benen altijd even. Hij klaagt vooral over zijn voeten en knieën altijd als hij groeipijn heeft. En hij wil getild worden op de trap, normaal altijd zelf klimmen op de trap maar dan niet.

9. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Is helemaal niet gek hoor om een pcm zetpilletje te geven.
    Het is erg pijnlijk.
    Ook helpt warm wrijven heel goed en de benen hoger leggen.

Share This Page