Traptractor: wat een prijsverschillen!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Storm, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben voor ons zoontje die volgende week twee wordt een traptractor gekocht. Had al aardig zitten speuren naar welke het moest worden en waar ie dan vandaan moest komen, maar wat zit er een verschil in prijs. Bij verschillende websites zit er op hetzelfde model wel €60 tussen. En de karren die erbij horen, bijna €40 verschil. Da's toch absurd.
    Ik vond dat wij al 'goedkoop' uitwaren vergeleken bij de site die ons aangeraden werd. Dat scheelde €40 op de hele set, inclusief de verzendkosten die er nog bij kwamen. Als ik dan deze site bekijk zijn we gewoon €100 goedkoper uit.
    Even zoeken loont dus wel degelijk!

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    hmmmm heb je dat een tip waar ik hem goedkoop kan kopen??

3. Storm

Storm Niet meer actief

Outdoorspeelgoed.nl is op dit moment de goedkoopste die ik kon vinden. T-toys is ook niet heel duur.

4. mona23

mona23 Niet meer actief

Gamma had vorige week een blauwe ford tractor met aanhangkar in de aanbieding . Ik kan hem nu even zo snel niet vinden via de site

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Voor moeder met ervaring, wat is een goede voor jonge kindjes? Elise is 95 cm en nog maar net 2 jaar ben effe aan het zoeken welke ze al op kan,

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wij hebben er 1 op de speelgoedmarkt gekocht voor €4, inclusief aanhanger. Ik zag dat deze set nieuw €150 kost.
    Hij is dus tweedehands, maar echt in super goede staat. Ik zie er altijd veel te koop staan (ook op marktplaats) dus als je echt voordelig wilt shoppen zou ik een tweedehandse kopen.

Deel Deze Pagina