Iemand nog een idee? We hebben nog wat suggesties nodig om te vragen aan familie voor haar verjaardag. Ik heb echt geen idee meer.....
Ligt er aan waar haar interesse ligt -Playmobil -Lego -Voorleesboek (heeft het voorleesboek pluk van de petteflet gekregen met zijn 4de verjaardag) -Knutselspullen hier een succes: playmais, pons, kartelscharen, waterverf en kwasten waar je het water in doet - tiptoi (boek, speelfiguren, spellen) - gezelschapsspel wij gaven kinderen van catan Als ze interesse heeft in letters rompompom letterkwartet of de schrijfkaarten die heeft ook tekenopdrachten.
Kijk ff op mijn lijstje Spelletjes doen het altijd goed. Dafne heeft nu PoepieKnor, ook leuk. Misschien Tiptoi, Smartgames?
Tiptoi Voorleesboek (van pluk vd petteflet doet het hier goed bij de 3 en 6jarige) Babyborn evt met accessoires Barbies Verkleedkleren Knutselspullen (verf, klei, kleisets, aquabeads, strijkkralen, kleurboek, kleurkoffer) Spelletjes (no panic, Stef stuntpiloot, uno)
Al lang gedaan haha Maar Dafne is veel slimmer dan onze grote Muppet. Dat zie ik ook duidelijk in het lijstje haha
Ik zie al enkele dingen die ik niet ken. Eens opzoeken.. Tnx. Maar ga vooral door met suggesties geven
Tiptoi is erg leuk, je hebt nu boeken vanaf 3jr . Spelletjes zijn hier altijd goed Klei, kleurspullen, buitenspeelgoed, knutsel spul, poppen spullen, boeken
Dagjes weg met de gever (zwemmen, pannenkoek eten, naar theater, bios of dierentuin etc), bakspulletjes (schort, koekjesvormen en mix voor deeg), step, krimpie dinkie vellen, tuingereedschap en zaadjes voor bloemen of groente..
Dagje weg is leuk ! Krimpie dimpie is genoteerd voor als ze iets ouder is. Tiptoy kende ik niet en klinkt leuk ! Maar duur zeg ! Rest hebben we al ...
Spel Wie is het? Spel krokodil heeft kiespijn Lego friends Nieuwe grondplaten voor strijkkralen (dieren/elfjes, etc) Puzzels van 70/100 stukjes Buitenspeelgoed (klossen, hoepel) Knutselpakket
LOL supriseballen. Vraag me niet waarom maar mijn nichtjes zijn daar weg van (ik heb 2 jongens). Smartmax. Daar wordt hier veel mee gespeeld. Loco is ook wel leuk.
Tiptoi zeker tweedehands kopen. Voor sinterklaas kocht ik een startersset en 3 spellen voor €45 incl verzenden. Nog supernetjes! Lol is idd ook leuk, de underwraps zijn hier favoriet. O en scheetkussens. Leuk als klein kadootje voor iemand te geven, altijd een hit haha
Smart games stond nog niet in mijn lijst maar die moet er absoluut bij, erg leuk, in verschillende niveaus en thema's dus altijd wel iets wat past bij je kind. (Wij hebben inmiddels verschillende soorten)
Step Strijkkralen Verkleedkleding Domino Ik leer schrijven Skippybal Rolschaatsen Rugzak voor school Broodtrommeltje met beker Vlieger Springtouw
Tnx ! Ik heb de lijst weer wat gevuld ! Smart games wel leuk ja! Kende ik nog niet dus goed dat ik het hier vroeg. Scheetkussen goed idee !! Ze krijgt van ons 2 verkleed outfits een rugtas en broodtrommel.
Hier krijgt ze de luvabella pop en vtech camera. Voor de rest nog geen idee.. dekbedovertrek van rapunzel mss. De v tech ijskar is hier een hit! Waar ze nog graag mee speelt : puzzels, kleuren, speelmais, dokterstas, memory en andere spelletjes, klei, poppen, barbie- en peuterpoppen van Frozen/andere prinsessen, poetskar, ...
Lego Knutselspullen Spullen om te kunnen kleurn/tekenen Kapla Verkleedkleren Buitenspeelgoed voor de zomer Legpuzzels Spelletjes Loco Doe boekjes om te oefenen met cijfers/letters Rugzak Leuke broodtrommel of fruitbakje (kijk eens bij de leukste lunch) Voorleesboeken