Ik heb iets raars met facebook. Afgelopen zondag plaatste ik in een groep een bericht. Daar kreeg ik reacties, kon daar gewoon op reageren. Nu wilde ik het bericht aanpassen, maar ik kan er niet meer bij. Ik heb dus maar een nieuw bericht geplaatst en nu krijg ik reacties die ik wil lezen, maar als ik daar op klik, krijg ik de foutmelding "sorry er is iets fout gegaan". Ik heb al geprobeerd om via mijn logboek erin te komen. Het staat er met mijn naam als link en de groepsnaam is ook aanklikbaar, maar het woord bericht dus niet. Scroll ik dan door de groep, is mijn bericht voor mij onvindbaar. Voor anderen niet..zij reageren en ik krijg er melding van, maar ik kan er niet bij. Frustrerend! Iemand?
Nee. Want ik kan berichten plaatsen en alle andere berichten wel lezen en reageren. Alleen die van mezelf niet
Ik heb het nu ook. Gisteren je topic gelezen maar kwam me niet bekend voor. Net plaatste ik ergens een reactie en er staat nu bij dat er 6 reacties zijn maar ik zie er maar 5. Die van mij zie ik niet. Moest gelijk aan dit topic denken
Er is momenteel een storing denk ik bij Facebook. Als ik iets plaats in een groep dan krijg ik wel meldingen binnen maar kan ik het vanaf mijn laptop niet zien maar vanaf mijn mobiel wel. Zie momenteel dat op andere groepen er ook veel mensen er last van hebben dus vaak komt er dan een update aan voor Facebook.
ik gok op een storing. Het eerste bericht waar ik het over had, was ineens weer zichtbaar en ik kan er weer in posten. Het nieuwe dat ik aanmaakte, is spoorloos verdwenen. Zelfs uit mijn activiteitenlogboek. Wat vreemd weer!