Nadat het heel lang geduurd heeft om zwanger te worden van dochterlief had ik niet verwacht dat het weer raak zou zijn.. Ok er zit vijf jaar tussen maar wel vele pogingen Tot ik ineens vanwege spierklachten magnesium ging gebruiken en verrek nog geen maand later was het raak!! Nu las ik op internet dat dat de vruchtbaarheid beïnvloed maar dat het zo goed zou werken had ik in mijn stoutste dromen nog niet kunnen bedenken. Zielsgelukkig was ik dus toen ik een aantal dagen terug de test deed! 28-10-13 verwachten we ons kleintje en na zolang zwanger proberen te raken zijn de zenuwen nu erg hoog en ik hoop ZO dat alles goed gaat. Nu al verliefd op ons kleintje nog drie weekjes dan de eerste echo. Dus flink spannend!!!
Gefeliciteerd!! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhaal over magnesium. Hoeveel slik je dan? 100% van de ADHV ? Of meer? En hoe lang heeft het dit keer geduurt voordat je zwanger was?
hey! volgens mij weet ik dan welk potje je bedoelt: mijn man slikt namelijk ook vitamines. en twee pillen zijn bij elkaar 100% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.