Hoi avondroosjes, Als er iemand is, die ik echt onuitstaanbaar vind, irritant, vreselijk, debiel, druk, vreemd, achterlijk, overdrijver , onzinnig en werkelijk waar ronduit echt ongelofelijk vreselijk vind is het wel: Pierre Wind. Wat een vent is dat, met zn dropsoep, gambas met vanillevla en weet ik veel wat voor achterlijke combinaties ook. Echt ergerlijk zeg damn Wie vinden jullie echt onuitstaanbaar?en waarom?
Op dit moment toch wel mijn gamende partner... Hij is normaal gesproken de ideale boyfriend; maar op het moment dat dat beeldscherm erbij komt kijken reageert hij echt als een ongeïnteresseerde zombie-hork zonder inlevingsvermogen die nergens meer om geeft en totaal afgestompt is Ik vind dat onuitstaanbaar! Oh en verder die stomme mug hier in de kamer :x!
Wij hebben een denkbeeldige diepe kuil voor: Froukje de Both, Fatima Moreiro de Melo, Bridget Maasland, Lieke van Lexmond enz enz. Hup, allemaal in die kuil. Zand erover en vergeten die handel!!
Nu ff zonder gekheid: Mark Rutte Samson Geert Wilders Patricia Paay Lieke van Lexmond Maxime van gtst
Andre hazes en fam, geert wilders, bram de ex advocaat van de duivel, kan eigenlijk nog wel ff doorgaan
Ben haar naam kwijt: kim..... volgens mij is ze model of zo, die met zo'n kinderachtig stemmetje praat..... Weten jullie wie ik bedoel?
Sonja Bakker is ook een draak En Dr. Phil kan ik wel villen Zit een beetje huwelijksadvies aan iedereen te geven terwijl hij in scheiding ligt; vind cannabisgebruik schokkend en gaat op zijn achterpoten staan steigeren, terwijl alcoholmisbruik 1000 keer minder erg is en nog wel meer van dat soort logica waarvan ik denk: hee, je bedoelt het wel goed, maar eigenlijk spoor je zelf ook gewoon niet helemaal. Sommige adviezen die hij geeft slaan werkelijk nergens op. En dan ook nog met die veroordelende toon met half Amerika achter hem als klapvee tegenover 1 enkel persoon. Pffffff.