Wat een verdriet. Met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. En zo dubbel, wij vieren nu juist iets moois wat 4 jaar geleden is gebeurd. Dat herinner ik me allemaal nog zo goed. Diezelfde dagen zijn voor jullie juist afschuwelijk, die wil je niet mee maken. Heel veel sterkte en liefs
Dit verhaal heb ik een jaar na het overlijden van D. geschreven. Maar elk jaar komt het weer heel hard bij me binnen. Nu gaat het nog wel, maar hoe dichterbij de avond komt, hoe moeilijker het wordt...
Wat heftig zeg... Ontzettend veel sterkte. Ik vind het best moeilijk om te lezen moet ik zeggen, mijn zwager en schoonzus (de broer en zus van mijn man) hebben ook eens een ernstig auto-ongeluk gehad. Beiden hebben het wel overleefd al heeft mijn schoonzus hier wel een heel zwakke rug aan overgehouden (dat is natuurlijk niet te vergelijken met wat jouw schoonzusje heeft meegemaakt!). Mijn zwager heeft heel lang niet durven te rijden.
Veel sterkte vandaag. Ik herken veel van je gevoel en ongeloof in het verhaal. Drie jaar gelden (19/2) mijn moeder ook bij een zwaar ongeluk verloren. Dat "goed" neerleggen herken ik dus ook heel goed.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.. Ook hier biggelen de tranen over mn wangen Dit soort dingen zijn zo oneerlijk..