Te koop aangeboden omdat ik zo dom ben geweest ze niet op tijd terug te sturen, ze zijn namelijk veel te groot. Ze zijn erg leuk en lekker warm. Staan op de site van www.aapies.nl. Ze zijn niet gedragen alleen gepast!! Nieuw dus. Ze passen door de brievenbus dus verzenden is lekker goedkoop. Ik wil er minimaal 15,00 voor hebben. Groetjes
Ik zou vanavond even foto's maken. Ze zien er alleen hetzelfde uit als op de site want ze zijn nieuw. Het is maat M, 13,5 cm.
Als je een bericht aanmaakt door op "plaats reactie" te klikken dan krijg je een vlak met bovenin een paperclipje. Als je daarop drukt dan kan je een bestand van je computer downloaden.
Vreemd.... is het bestand te groot dan? Probeer anders om de foto in je album te zetten. Je vind die als je je eigen naam aanklikt en dan fotoalbum aanmaken. Moet lukken, zelfs ik kan het
nou ja je kunt ze ook zien op marktplaats. Aapies winterboots intikken en je krijgt hem ervoor. Dat zijn mijn foto's.
Niemand die deze mooie laarsjes wil??? Dit is de goede site: www.baby-schoenen.nl/winkel/product_info.php/products_id/156 Het komt overeen met maat 20/21 Ze zijn echt gloednieuw!!!! Liefs