Gezocht spullen uit kraampakket

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door sjors75, 10 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Hallo
    graag jullie aandacht voor het volgende, wij hebben contact met onderstaande dame en zou graag willen zorgen dat zij spulletjes krijgt om haar dames te helpen. Helaas zit ik zelf in de bijstand en kan dus niets vergoeden. Maar wie zou haar willen helpen?

Ik wil graag jullie aandacht voor het volgende. Edna is een gediplomeerd verloskundige in Monrovia en heeft nog enkele wensen om haar beroep beter te kunnen uitoefenen. Op dit moment bevallen veel vrouwen bij haar t...huis. Tot voor kort op een stuk plastic op de vloer. Nu dank zei velen die iets meegeven kan ze de vrouwen op een ziekenhuis laten liggen.
    Haar grote wens zou zijn om nog een dagje met een verloskundige mee te lopen hier in de buurt, ze heeft dringend een houten toeter nodig om het hartje van de baby te kunnen horen, een stethoscoop, en beugels voor aan het bed. Daarnaast een weegschaal om de kindjes te kunnen wegen. Ik weet het, veel wensen, maar voor ons snel te realiseren. Zij is hier nu een week en gaat zondag weer terug naar Liberia. Verder heeft ze nog. Meer wensen hier neergelegd maar die kunnen niet op korte termijn gerealiseerd worden. Het idee van een rijdend consultatiebureau. Dus een bibliobus die niet meer gebruikt wordt, hier in Nederland als multifunctionele mobiele post laten ombouwen. Hetzelfde zouden ze met zo'n auto willen als mobiele schoolslag om op meerdere plaatsen een losdag te kunnen geven. Dit als start om de ex soldaat kinderen te motiveren naar school te gaan.
    Zondag gaat ze weer weg, dus als er mensen zijn die iets willen doneren en/of de bovenstaand spullen hebben, laat het dan even weten. Dat kleine spul kan ze meenemen in de koffer, de rest moet in de volgende zeecontainer naar Liberia

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi gebaar, ik heb alles naar de verloskundige gedaan toen ik uitgezwangerd was voor evt. hulpbehoevenden maar dit is ook zeer mooi om te kunnen helpen.

Deel Deze Pagina