Hoi allemaal, Zit een beetje beduusd op de bank, hier mijn verhaal hoop dat iemand hier wat over te zeggen heeft Ik ben 28 februari gestopt met de pil, gewoon een bloeding gehad en daarna weer een bloeding beginnende op 31 maart, volgens de calculator kon ik dus vandaag testen. Heb een test gedaan (van kruidvat) en die testte positief, kon het niet geloven dus naar de etos en daar een nieuwe test gehaald, die testte ook positief. Ik weet eigenlijk dus helemaal nog niet zeker wat mijn cyclus is en ik heb gelezen dat als je test voor je nod je soms ook positief kan testen zonder dat je zwanger bent. Op beide testen is een zeer duidelijke streep aanwezig. heb trouwens wel al diverse klachten, maar die kunnen ook bij een menstruatie horen, wat vinden jullie ben ik zwanger? alvast reuze bedankt voor je reactie!
Gefeliciteerd! Ik denk dat je gewoon hartstikke zwanger bent helemaal omdat op beide testen een duidelijke streep staat. Voor je NOD testen kan idd een valse uitslag geven maar dan is het maar een vaag streepje of heel onduidelijk.
positief testen voor je nod zonder dat je zwanger bent, dacht het niet hoor. 2 verschillende testen met een duidelijke streep is ZWANGER!!! gefeliciteerd meid
dank jullie wel voor jullie reacties, kan het nog niet geloven, zo snel zwanger nadat ik gestopt ben met de pil