4 keer miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door joyce30, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Hallo

Gisteren voor 10 weken echo geweest in het emc en na drie keer de vierde miskraam.
    Wij hebben een zoontje van bijna 5.Wilde heel graag een broertje of zusje erbij.Ik dacht echt dat het deze keer wel goed zou zitten.In je achterhoofd hou je toch de vorige miskramen in je gedachten.Bij 6 weken hadden we een geweldige hartslag en daar waren we al blij om.Je komt dan verder in de zwangerschap en denk nou we kunnen hier wel van genieten nu.
    Gisteren de echo en bleek dat het al bij 8 weken mis is gegaan.
    We gingen voor iets anders naar het ziekenhuis.
    Je wereld stort ff in.Hoopte dat het een nare droom was en dat ik wakker zou worden.

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Joyce, veel sterkte meid!!! 4 keer, ongelofelijk! Hebben ze reeds onderzoeken gedaan waarom het telkens misgaat? Dit moet echt verschrikkelijk zijn. Ik kan me een beetje inbeelden hoe het voor je is, ik heb het reeds 1 maal meegemaakt. MA op 10w, hartje gestopt op 8w. Is echt verschrikkelijk. Heel veel sterkte en goede moed...

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jezus!! Wat erg voor je zeg!!! :(
    Heel erg veel sterkte!!!

4. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Heel veel sterkte.

Wij hebben inmiddels ook 4 miskramen gehad. 1x voor ons zoontje en al 3 (wellicht 4 maar bij bloedprikken was er hcg van 13). Het is echt iedere keer zo'n klap. Bij een miskraam weten we in ieder geval de oorzaak. Wij gaan nu een traject in met allemaal onderzoeken om te kijkenof ze iets kunnen vinden. 16 juli is de eerste afspraak bij de gyn? Heb jij ook al onderzoek gehad?

Ik hou me er nu maar aan vast dat het kan want we hebben al een geweldige gezonde zoon. Voor nu gaan we door, maar weet niet hoelang ik het nog volhou, want merk nu wel dat het mij psychisch toch wel erg zwaar valt.

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Veel sterkte meid, wat ontzettend K :x :(

Gaan ze nu verder onderzoeken doen?
    Dikke knuff

6. Blondie