hey dames ik ben vandaag 33 weken zwanger en helemaal uit me doen. hele dag al krampen last van me ribben ze ligt in een stuit. misselijk en helemaal nergens zin in. ook drukkende pijn op me borst. ook zins gisteren last van me vagina voornamelijk met lopen. dit zijn denk ik de laatste loodjes wat zijn jullie laatste loodjes?
Ik wil niet onaardig doen hoor, maar je moet misschien nog wel 9 weken.... Maar vervelend zijn ze wel, de kwaaltjes die nu komen. Hopelijk voel je je snel nog wat beter, anders duren 9 wkn wel erg lang!
De laatste loodjes komen bij mij toch echt wel later. Meestal vanaf 38 weken. Je hebt nu gewoon een dipje
Hey, ik zou als ik jou was gewoon dat gevoel proberen te negeren. Ik ben nu 36+3 en loop vanaf 16 weken met regelmatig harde buiken en met 21 weken gestopt met werken ivm bekkeninstabiliteit. Loop al vanaf week 29 met voorweeen en verlies van slijm etc. Geloof me ik zat net als jou van Pfff maar de weken duren dan alleen maar langer. Geniet nog lekker, ga dingen doen haha. Ik heb er ook doorheen gezeten, maar je bereikt er niks mee. Ik was ook echt jaloers op anderen die nergens last van hadden enzo. Maar de pijn went en op een gegeven moment kan je het goed opvangen. Ik heb ook telkens het gevoel dat ze eruit valt, maarik ga dan juist wandelen. Gister heb ik nog 5km gewandeld met bi, harde buiken, het gevoel dat ze eruit valt en rugpijn. Gaat wel niet zo snel en moest veel zitten, maar voel me vandaag een stuk beter. Succes nog even met je zwangerschap! Komt allemaal echt wel goed hoor!
Ik vind het rond de 33 weken ook het saaist. Je zit gewoon te wachten maar het duurt nog best lang tot de baby zou kunnen komen en tegelijk heb je wel last van die dikke buik. Je wordt langzamer en soms doet alles zeer. Geen lol aan te beleven. Maar het gaat voorbij! Nog een paar weekjes en dan kun ook jij af gaan tellen!
Balen meid en je moet nog wel ff! Zou wel met een drukkende pijn op je borst ff je verlos of gyno bellen!