ik wil apie graag wat muziek laten horen, maar hoe kun je dat het beste doen? 'Gewoon' de cd aanzetten ... ? Of de koptelefoon op de buik ? Wie o wie?
jij hebt een leuke avator! Hoe heet zij ook al weer? Je kan gewoon met een koptelefoon of bv je muziekmobieltje wat in de babykamer komt te hangen laten horen. Ze herkennen dat later. x
1 2 3 daar is Emily... en dan dat egeltje erbij. Echt een stukje jeugdsentiment. Dank voor je compliment. schatje he...
De kleine van mij hoort het ook wel als ik de radio aan heb staan volgens mij,dan wel wat hard hoor! haha en als ik zo'n muziekbeestje bij mijn buik houdt krijg ik helemaal reactie!
ook ff offtopic: weet je hoe het egeltje heet? ontopic: ik deed elke avond een muziekdoosje op mijn buik leggen.....
Is het niet zo dat als de baby reageerd op muziek dat ie het niet lekker vind of prettig vind en als ie niet reageert dan ze slapen en het dus rustgevend vinden?
1 2 3 Daar is Emilie Wat een leuk gezichtje heeft die Elke dag in bad is ze bloot En haar jurk en mutsje zijn rood Alle dagen speelt ze in de tuin Soms ook wel in de regen Heeft een broer en ook nog een zus Heeft een heel druk leventje dus Heeft een egel aardig en klein Die wel altijd bij haar wil zijn Wat fijn! uhm, nee... haha
Anne reageerde er ook op. Ze schopte dan, weet niet of ze het nou leuk vond of niet..... Toch maar eens vragen aan haar lals ze kan praten....
zwanger de pub in met live muziek.. nee was geen succes, flinke trappen, en niet op een manier dat ze er blij van werd. zijn ook snel weer weg gegaan..