wanneer naar de dokter?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Disney01, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Disney01

Disney01 Lid

3 jan 2008
    28
    0
    0
    Hallo allemaal..

Ik heb gister positief getest :D
    Vanaf wanneer moet je naar de dokter de mijne is nu op vakantie namelijk t/m september :(

2. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    In principe hoef je niet naar je huisarts, het is wel handig om ze even te bellen dat je zwanger bent, vooral ivm medicijnen die je evt gebruikt.
    Verder kun je gewoon vanaf nu een keer een verloskundige in de buurt bellen om een afspraak te maken, de ene verloskundige wil je in week 8 al zien en de ander in week 10 of 12. Succes en geniet ervan!

3. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD!

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Precies !

En die dokter heeft wel heeeel lang vakantie zeg.

5. Disney01

Disney01 Lid

3 jan 2008
    28
    0
    0
    ja inderdaad lang vakantie!
    Dankjewel voor jullie snelle reacties!

Ik heb het even gemeld aan de dokter die voor hem aan het vervangen is en zei ook dat ik niet langs hoefde te komen!
    Ik vind het allemaal zo spannend en heb wel last van krampjes en beetje lage rugpijn dat maakt me echt heel erg onzeker :(

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Joh, dat zijn allemaal signalen dat je ECHT zwanger bent! Harstikke goed en heel erg gefeliciteerd!

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd :)

Ik ben vorige week wel even naar de dokter geweest.... Gewoon omdat het goed voelde...

Eigenlijk doen ze niets, ze heeft alleen wat dingen uitgelegd en je kan vragen stellen... Verders niets :D

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hier nog eentje.... ik kan gelukkig dan al over 2 weken langs komen, hij is nu nog met vakantie. Belde eigenlijk voor iets totaal anders, en heb het aan de assistente gevraagd. Dit mede omdat ik had begrepen dat ik rechtstreeks naar een verloskundigenpraktijk zou moeten. Nou mooi dat ik het dus heb gevraagd, want de eerste periode doet onze huisarts zelf de diverse onderzoeken enzo en pas verder in de zwangerschap wordt je overgedragen aan de VK.
    Dus ik mag over 14 dagen langskomen bij de HA!

Deel Deze Pagina