Goedemiddag dames, Heeft er iemand ervaring met een buikband oid na de bevalling? Ik zie dat ze nogal duur zijn in aanschaf, dus ik zou graag willen weten of het helpt. En met helpt bedoel ik, geeft het extra ondersteuning in de rug, wordt je buik er sneller "strakker" van, is het prettiger dan je buik los te laten "hangen". Naar dat soort ervaringen ben ik op zoek. Hoop dat iemand een goede tip heeft.
Ik heb na m'n tweeling de bellybandit gekocht, niet om de boel weer strak te krijgen (toch geen beginnen aan haha) maar ik omdat na de bevalling het gevoel had dat alles los in m'n buik rond rolde, zoveel ruimte was er opeens zonder die 2 grote kerels erin. De Bellybandit hield de boel een beetje bij elkaar en dat voelde een stuk prettiger, en ik heb ook het idee dat de diastase daardoor sneller weer gesloten is. Heb hem trouwens geen hele dagen gedragen en ook niet erg lang, vond het nl wel erg warm zitten (ach ja, ik ben ook maar net voor het allerwarmste weekend van het afgelopen jaar bevallen)