4 kindjes redelijk dicht op elkaar?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Simmy, 4 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Oh dat is zeker spannend! Op de echo zat de zwangerschap op de juiste plek maar ik ben erg onzeker geworden omdat het hartje traag klopte. Volgens de echoscopiste compleet normaal bij een termijn van (net voor) 6 weken, maar toch..Ik mag ook maandag terug. Het waren 2 lange weken...
     
    Anniek88 vindt dit leuk.
  2. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam
    ach jeetje ja ik snap het helemaal. Bij mij was dat ook zo. Zwangerschap idd op de juiste plek, maar een net waarschijnlijk kloppend hartje. Pfff heb me toen ook druk gemaakt tot aan de volgende echo. Hier afgelopen maandag eentje gehad en een mooi klopend hartje gezien. Volgende echo weer 18mrt termijnecho.
    Hoe is het afgelopen maandag gegaan? Een mooi kloppend hartje gezien?
     
    Simmy vindt dit leuk.
  3. Simmy

    Simmy Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.067
    312
    83
    Ah wat fijn dat je echo goed was! Toch een geruststelling hè. Ik had maandag ook een goede echo. Goed gegroeid en een mooi stevig kloppend hartje. En dan 8 maart de termijnecho. En toch nog een echo om te kijken waar de placenta gaat ontwikkelen..dat blijft spannend.
     
  4. Didi5

    Didi5 Actief lid

    17 nov 2012
    295
    41
    28
    Rotterdam
    Yeahhh wat super fijn dat je nu wel een goed kloppend hartje hebt gezien!! Is idd echt geruststellend!! Ah spannend weer 8 mrt! Komt vast goed met de andere echo voor je placenta!! Fingers cross
     

Deel Deze Pagina