Hallo dames het is lang lang geleden dat ik hierop ben geweest en dat heb ik bewust gedaan ik was er teveel mee bezig en kwam erachter dat ik pcos heb . Na twee jaar proberen kan ik dit nog steeds niet geloven ik was inmiddels veel afgevallen en een goede cyclus waardoor mijn pcos zoiezo al minder zou zijn en ik een goede kans op zwangerschap heb en had vruchtbaarheid behandelingen afgewezen omdat ik jong ben en het liefst een natuurlijke zwangerschap wil . Toen ging ik naar Griekenland in augustus /september waar ik een pretnizon /cortisone spuit kreeg en metteen binnen een paar dagen kreeg ik rare bloedingen en was mijn onregelmatige cyclus weer terug . En had altijd lange cyclussen maar nooit zo lang als deze ! Ik zit nu op 103 dagen ben sinds kort elke avond en ochtend misselijk vies duizelig en moe extreem prikkelbaar in ene keer veel bijgekomen dus dacht mijn pcos zal wel weer terug zijn dat was mijn enigste verklaring vooral omdat ik anderhalve maand geleden een echo en test heb gedaan die negatief uitkwamen.. en toch twijfelde ik en heb vandaag een simpele test van de action gekocht waarbij ik dacht ja hoor sure ... En metteen was die knallend positief en toen ging ik naar de kruidvat en dee weer 2 testen en die waren ook metteen positief zou ik dan toch echt zwanger zijn nu ? Waarom zagen ze het niet eerder ? Ik ben aan de ene kant echt heel blij of hebben de testen mij beduveld dankjewel alvast Xx
Haha jij bent echt hartstikke zwanger hoor! Waarschijnlijk was het anderhalve maand geleden te vroeg, maar bu zou ik zeggen toch wel een week of 6 zwanger!
Deze geven aan dat je zwanger bent gefeliciteerd. 2 verschillende merken die zo duidelijk aangeven ik zeg bel de vk voor een afspraak. Gefeliciteerd
Stel je bent nu 4/5 weken zwanger dan was er 1,5 maand geleden ook niks te zien toxh? Maar dit is duidelijk.zwanger, gefeliciteerd!
Nou dit lijkt mij wel duidelijk! Vier zulke knaltesten. Gefeliciteerd en bel maar gauw naar de vk voor een afspraak.
Duidelijker kan inderdaad niet! Denk dat je misschien al rond de 5 weken zit als ik het vergelijk met mijn testen. Gefeliciteerd en geniet ervan !!
Duidelijker kan niet zeg! Gefeliciteerd! Ben benieuwd hoe ver je zwanger bent, ik gok een week of 5/6 misschien wel gezien je verhaal!
Dankjewel allemaal wat een lieve reakties ! Heb vanochtend metteen het zk gebeld voor een plan van aanpak ! maak me alleen een beetje zorgen want heb soms steken en alsof je buik kramp heb maar dan in je baarmoeder naar je rug toe etc Xx
En voor de dames die ook in blijde verwachting zijn van harte gefeliciteerd en een mooie gezonde gelukkige zwangerschap toegewenst, en voor diegene wie nog eens wens heeft die moet uitkomen hopelijk gebeurd dat heel snel !! Xx
Die steekjes, krampjes kunnen er prima bijhoren, je bent er nu natuurlijk ook extra alert op. Probeer je eraan over te geven, natuurlijk kan er iets misgaan, maar de kans dat het goed gaat is bij 5/6 weken al veel groter dan dat het misgaat!
Duidelijk hoor! Gefeliciteerd! die pijntjes horen er bij. Er gaat een hoop veranderen in je lichaam.. Geniet ervan!