4 knallende testen is het toch echt zo? Help

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door bekendeonbekend, 9 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja ik ben net in het zk geweest omdat ik echt een hele zeurderige menstruatie pijn heb dat komt en gaat vanuit me baarmoeder naar me buik rug en benen dat ik er gewoon misselijk van word , en ze zagen nu pas een vruchtzakje van 7.4 mm en maakte een schatting van 4 weken en ze vertelde mij dat als de pijn al daarvan komt dat het er niet bij hoort normaal .. En toen vroeg ze ben je nu gerustgesteld :p hmm :)

Bijgevoegde bestanden:

2. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Nou meid als er een mini streepje stond op 1 test en op de andere niet, dan zou je kunnen denken dat die test je voor de gek houdt, maar zulke knaltesten? Nee hoor hartstikke zwanger 😊 Gefeliciteerd!

3. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!!

4. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Dankjewel voor de felicitaties! Ben ook erg trots dat ik überhaupt zwanger ben eindelijk :D . Maar is er niemand die er ervaring mee heeft ? De gyn maakte een schatting van 4 weken ongeveer ik heb een hele onregelmatige cyclus vanwege de pcos dus ze kon niet precies weten van wanneer ik zwanger ben geraakt ik weet alleen dat ze gisteren vertelde dat ze alleen een vruchtzakje zag meer niet die 7.4mm is en dat volgens haar geen krampen of echt pijn erbij horen tijdens de zwangerschap en zeker niet nu in het begin als het al daarvan is.. Ze dee een beetje onduidelijk en zei naderhand waarschijnlijk kijken we te vroeg iemand anders die dit ook heeft gehad of moet ik me zorgen maken ? :(

5. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ik zou me nog geen zorgen maken hoor kramen horen erbij tijdens een zwangerschap. Ik denk trouwens eerder dat je 5 weken zwanger bent dan 4 weken want met 4 weken zie je mi nog geen vruchtzak. Je kan trouwens ook een clearbleutest doen met indicator om te kijken hoeveel weken die aangeeft.

Voor nu gefeliciteerd en geniet ervan!

6. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Oke ik dacht dat je met 4 weken wel al iets kleins kon zien in een vruchtzakje en over de krampen die ik gisteren had viel het vandaag mee (afkloppen) alleen nu net heb ik echt liggen te creperen van de steken in me baarmoeder het voelde zo heftig alsof je heel lang je plas hebt ingehouden en dan in eens kan de steken die je dan ter hoogte van je baarmoeder krijgt :( dan maak je je vanzelf zorgen als ik al pijn krijg dan houd het Tot nu toe wel kort aan en gaat dan ook snel volledig weg

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik heb bijna 2 weken iedere dag het idee gehad dat ik ongesteld werd omdat ik van die krampen had.
    Iedere dag weer verbaasd dat ik maar niet ongesteld werd.
    Bleek toen 6 weken zwanger te zijn en ons kleintje zit nog steeds veilig waar hij wezen moet en groeit als kool ;)

En gefeliciteerd trouwens!

8. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Duidelijker als dit kan niet 😄 Van harte gefeliciteerd!!

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik denk eerder 5 weken.
    Bij 4 weken zie je weinig op een echo behalve verdikt baarmoederslijmvlies.
    Ik heb gekeken op mijn echo van exact 5 weken en daar was mijn vruchtzakje 7.3 millimeter dus gok echt 5 weken minimaal.

Enne gefeliciteerd!

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dit was mijn echo met 5 weken.

Bijgevoegde bestanden:

11. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Oh dat steld me al een beetje gerust dankjewel lieve dames en voor de zwangere onder ons jullie ook gefeliciteerd en een fijne gezonde mooie zwangerschap gewenst :) Xx

12. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat een mooi verhaal gefeliciteerd

Deel Deze Pagina