Ik snap er niks van. Ik dacht afgelopen donderdag gewoon ongesteld te zijn is het met 3 dagen(zondag) al over! vrijdag was het heel heftig, moest bij het opstaan rennen naar het toilet. Een korte menstruatie geeft niet maar ik blijf pijn houden en steken in mijn buik, rechts onder, vlak bij mn lies. Wat moet ik hiervan denken? toch geen enge dingen zoals vleesbomen ofzo? Brr word er onrustig van.
Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik heb dit ook wel vaker gehad. Ik heb het laatst zelfs zo erg gehad dat ik bij de fertiliteit arts (moest ik toevallig zijn na ongi) een echo kreeg om te zien of ik niet alsnog zwanger was. Maar dat was ik dus niet. Was een grapje van moeder natuur in mijn geval, en bedankt dan maar..... Hoop dat het heel snel bij je wegtrekt meid want dat is niet fijn.
Ok dus bij jou was het niet iets raars ofzo. Na mn menstruatie verwacht ik nie zwanger te zijn dus dat is uitgesloten. Als het maar niets raars is.
Hier deze keer ook maar drie dagen ongi . als je goed rood hebt dan kun je er vanuit gaan dat het ongi is hoor. Hier ook wel eens 2 dagen en de rest bruin of meteen weg. Vleesboom: kan als je het heel erg bent en lang, hoeft niet hoor. Ik wist niet eens dat ik er 1 had in 2008 ontdekt en weg gehaald ! En daarna nooit meer lang en heftig . ja een dag soms.