2 halen, 1 betalen https://www.c1000.nl/aanbiedingen---acties/weekaanbiedingen.aspx?periode=volgende Even naar beneden scrollen, kom je ´m tegen.
Ja, heb ik gezien. Maar ik heb hier hun papierfolder liggen met 2 pakken voor 25. Dus vraag me af of je dan aan de site rechten kan ontlenen.
hmmm... Bekijk in de winkel welke varianten van het product meedoen. Maximaal 4 dezelfde aanbiedingen per klant. Het kan voorkomen dat de C1000 bij u in de buurt bovenstaande aanbiedingen niet (meer) in de aanbieding en/of in haar assortiment heeft. Prijswijzigingen, typefouten en uitverkocht voorbehouden. Aanbiedingen zijn niet bestemd voor grootverbruikers en/of wederverkopers. Op bovenstaande aanbiedingen is onze actiegarantie van toepassing (met uitzondering van OP=OP aanbiedingen). Onze actiegarantie houdt in dat u, indien de aanbieding is uitverkocht, u een tegoedbon kan vragen bij uw C1000, zodat u als nog dit product voor de genoemde actieprijs kan kopen. Op de aanbiedingen waarbij 'OP=OP!' staat vermeld, is onze actiegarantie niet van toepassing. Deze zijn uitsluitend geldig zolang de voorraad strekt. De wettelijke bepalingen m.b.t. verkoop alcohol zijn ook van toepassing in onze winkels. Alcohol onder de 16, natuurlijk niet. Nog geen 20 jaar? Laat je legitimatie zien.
Staat toch duidelijk '2 halen is 1 betalen' op de site, samen met alle andere aanbiedingen van 50% korting (en andere aanbiedingen). Zou ik waanzin vinden als ze de korting dan niet zouden toekennen. Wij hebben geen C1000, dus het treft mij niet (helaas), maar ben benieuwd hoe dit afloopt.
Wordt vast weer een rel...net als met Zwitsal billenboekjes bij Etos, enige tijd geleden. Is er al iemand bij de C1000 geweest?!
Die rel had ik dan weer wel graag meegemaakt, want een Etos hebben we wel (en de zwitsal-doekjes vind ik erg fijn, maar koop om budgettechnische reden toch ETos-huismerk)
heb net gebeld word nog terug gebeld, maar ander filiaal vertelde me dat de aanbieding uit de folder waar is