Hoi Ik heb de volgende vraag. al is het bijna een "luxe"-probleem. Onze kleine meid is nu 3 maanden en slaapt al sinds ze een maand is ongeveer goed door. Nu is het alleen zo dat ze steeds langer slaapt, wat wil zeggen rond de 10 uur achter elkaar en dan moet ik haar zelfs soms wakker maken. Ze krijgt gemiddeld 5 a 6 voedingen per dag en groet prima, afgelopen maandag gewogen en is ze in een maand tijd een kilo aangekomen. Maar nu is alleen mij vraag of het lange slapen voor haar een probleem is qua voeding en of het gevolgen heeft voor mijn productie. Alvast bedankt. Groetjes Ingrid
Hoi Ingrid, Volgens mij is er nu geen probleem en dan zou ik er ook geen probleem van maken. Volg je kindje en geniet van de nachtrust die ze jullie biedt. Je mag haar volledig op verzoek voeden. Ze kan blijkbaar de lange pauze in de nacht goed aan. Mocht je productie op termijn wat teruglopen, dan zal ze vanzelf weer vaker om een voeding gaan vragen en maak je weer meer melk. Je geeft nu precies wat ze nodig heeft. Niet ingewikkelder maken dan het is.
Oke gaan we dat ook niet doen en lekker doorslapen Ze was afgelopen week ook weer 290 gram aangekomen, dus ze krijgt eerder teveel dan te weinig denk.. ze gaat een kilo per maand omhoog dus gaan we gewoon lekker zo verder. Bedankt voor het antwoord en fijne dag verder