4 maand en spugen wordt erger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miracles, 10 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Wisseling van voeding kan idd even klachten geven. Binnen 2 weken zou dat over moeten zijn.

Hopelijk werkt het.

2. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38

Wil m wel overnemen als je m zou willen opsturen??
    Betaal je de verzendkosten uiteraard. PM me even als je m nog hebt en t ok vind?

3. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Pb terug :) hier duurde het ook echt wel even voordat hij de flessen leeg ging drinken en sommige kindjes zijn geen grote drinkers. Het is ook 120cc X aantal kg lichaamsgewicht wat minimale hoeveelheid cc is per dag.

Maar klinkt al hoopvol dat het spugen minder is. Alleen de kramp, hadden wij ook nog en zitten nu op nutramigen (stap zwaarder). En moeten waarschijnlijk naar de zwaarste variant (Neocate), spugen met pijn bij enkel melk is altijd zo gebleven, ondanks indikken komt er nog zure melk omhoog. Het kan bij jullie nog alle kanten op gaan, ga niet nu veranderen van voeding. Geef het echt 2 weken de tijd.

Sterkte! Er is op Facebook ook een groep voor koemelk allergie.

4. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ze drinkt steeds slechter en spuugt er ook weer bij.
    Weet momenteel niet helemaal wat ik er van moet vinden.
    Ben bang dat we de arts zo nooit mee krijgen.

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Kan het koemelkallergie zijn? Kennis van ons had dit met haar zoontje. Dat bleek, na een hoop ellende en gedoe, toch gewoon een koemelkallergie te zijn.

6. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Ja dat is wat ik ook denk maar mijn arts blijft stug volhouden van niet.

Maar de situatie is nu zo... 4-5 dagen pepti, flessen gingen leeg en bijna geen spuug. Nu is t weer ellende, kind slaat zelfs hele flessen over, geen druppel moet ze. Vannacht gingen ze wel leeg. En als ze drinkt spuugd ze ook weer. Arts belt als t goed is vandaag

7. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    En ze krijgt nog steeds 6x 165cc

8. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hai!! Nou n update..ze is nu richting de 6 maand en krijgt nog steeds flessen van 165cc waarvan eigenlijk altijd 50cc over is en dan nog steeds behoorlijk gespuugd wordt.

Ze groeit! En dat verbaasd mij echt!

Anyway we zitten dus al een aardige tijd op pepti en dat hielp maar tijdelijk nu hebben we maandag de eerste provocatie test. Echter twijfel ik of het zijn heeft nu ze toch weer terug bij af is. Kan nu eigenlijk niet wachten tot ze niet zo afhankelijk is van de melk.

9. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat vervelend zeg.
    Onze zoon spuugde ook ontzettend toen hij kma had, dit ging beter toen we pepti kregen.
    Mijn dochter bleek ook kma te hebben maar spuugde niet, die begon juist te spugen toen ze aan de pepti moest, uiteindelijk werd dit wel minder.

Ik hoop dat er wat uit de test komt en je meisje wat minder gaat spugen, het is wel fijn dat ze gewoon goed groeit.

Deel Deze Pagina